VW și Audi promovează distanțarea socială modificând logo-urile

Publicat: 27 03. 2020, 11:01
Actualizat: 27 03. 2020, 11:04

În condițiile actuale declanșate de pandemia de coronavirsus este foarte importantă distanța socială. Aceasta desemnează un set de acțiuni de control al infecției menite să oprească sau să încetinească răspândirea unei boli contagioase.

În această perioadă când coronavirusul amenință viața a milioane de oameni, distanța socială este esențială. Producătorii auto nu sunt imuni la acest subiect, multe uzine fiind închise, iar angajații care au posibilitatea au fost puși să lucreze de acasă.

GALERIE FOTO

Unii producători de autovehicule își fac datoria de a avertiza publicul că păstrarea distanței sociale este esențială. Volkswagen și Audi, de exemplu, au apelat la rețelele de socializare pentru a promova distanțarea socială și au făcut asta modificând logo-urile lor pentru a ilustra acest concept.

„La Volkswagen este o tradiție să stăm împreună în situațiile de crizeă și să ne sprijinim reciproc. Suntem convinși că împreună vom găsi noi modalități care să ne permită să depășim această criză. În acest moment este deosebit de important să respectăm regulile de igiena. Păstrează distanța socială!”, este mesajul celor de la Volkswagen. În clipul video sunt arătate literele „V” și „W” din sigla Volkswagen care se îndepărtează una de cealălaltă.

Audi a postat un mesaj similar și un videoclip în care vedem cele patru inele care capătă o distanță între ele, și un mesaj cu acceași temă de a păstra distanța socială.

VIDEO

https://www.youtube.com/watch?v=JcKP_-VB6xY&feature=emb_title