Brandul european de la care toată lumea se aşteaptă să scoată un model de lux cu veleităţi sportive este fix brandul european care plusează, în fiecare segment, la capitolul dinamică, însă se încăpăţânează să nu iasă pe piaţă cu o limuzină de lux şi cu performanţe augmentate. Da, BMW, despre tine vorbim, şi ne referim fix la M7.
(via)
„De ce nu există BMW M7 până acum?” este o întrebare pusă de atât de multe ori de către jurnalişti, încât a devenit uşor irelevantă. Însă succesul pe care îl cunosc modelele M din celelalte clase nu fac decât să intrige şi mai mult lumea. Ei bine, se pare că BMW a venit cu un răspuns, unul pentru întrebarea „Va exista un M7 în viitor?” Iar răspunsul este „Nu.”
Într-un inverviu acordat celor de la Motor Trend, directorul BMW pentru planificare de produs Paul Ferraiolo a declarat că nu vede sensul unui BMW M7, cel puţin atâta timp cât există pe piaţă Alpina B7. „Suntem destul de încântaţi de ce a reuşit să facă Alpina”, declară dânsul, completând că „sigla M adaugă un atribut de maşină de circuit, şi nu cred că există suficientă cerere pentru un Seria 7 de circuit”.
Mai multe imagini cu B7 găseşti aici
B7 este un model semnat de Alpina (un producător independent care perfecţionează BMW-uri) care exploatează V8-ul de 4,4 litri până la 540 de cai-putere şi 730 de Newtoni-metru. Acceleraţia 0-100 km/h se desfăşoară în 4,3 secunde şi viteza maximă este de 318 km/h.
Dedicaţie specială pentru arabi
Nu este la fel de puternic precum 760i/760Li, al cărui motor V12 twin-turbo de 6,0 litri produce 544 CP şi 740 Nm, însă performanţele nu sunt influenţate exclusiv de putere.
Cu toate acestea, BMW a anunţat că pregăteşte şi o ediţie performantă a Seriei 7, numită M700i xDrive, care se va folosi de motorul V8 twin-turbo de 4,0 litri dus la 482 de cai-putere, asociat cu un cuplu motor de 650 Newtoni-metru.
via BMW Blog
foto: Roger Lighterness