Volvo Cars înregistrează în România cele mai mari vânzări din ultimii 20 de ani, cu 825 unități livrate către clienți, înregistrând astfel o creștere de 18% comparativ cu anul 2018.
Cele mai vândute modele rămân SUV-urile Volvo XC40, Volvo XC60 și Volvo XC90 ce reprezintă 77% din volumul total.
Cele mai mari creșteri versus 2018 au fost înregistrate de modelul XC40 care a ajuns la 202 unități (+57%) și de modelul S90 – 43 unități (+231%).
Inovațiile Volvo Cars în domeniul autoturismelor electrificate sunt foarte apreciate în România iar acest lucru poate fi observat în creșterea de 312% pe aceste motorizări, de la 43 de unități livrate în 2018 la 177 la finalul lui 2019. Cel mai vândut model electrificat este noul XC90 care reprezintă 48% din vânzări.
Motorizarea plug-in hybrid „T8 Twin Engine” este cea mai puternică din oferta Volvo dezvoltând 303+87 cai putere / 400+240 Nm și a înregistrat o creștere de 77% a vânzărilor, atingând 76 unități vândute. În același timp versiunea plug-in este prezentă pe 1 din 4 modele XC90 livrate in 2019.
La finalul lunii noiembrie 2019 motorizarea T8 Twin Engine se află prima în topul celor mai vândute motorizari plug-in din tot segmentul premium și pe locul doi în topul celor mai vândute motorizări plug-in electric, conform statisticilor APIA.
Deși segmentul de mașini premium din România înregistrează o ușoară scădere la finalul lunii noiembrie 2019, brandul Volvo a înregistrat o cotă de piață în creștere care atinge acum 9,29%.
Compania Volvo Cars a înregistrat la nivel global, pentru al 6-lea an consecutiv un record de vânzări în 2019 de 705,452 autoturisme vândute și o creștere de 9.8% comparativ cu 2018. Este pentru prima dată în istoria companiei când se depășește pragul de 700.000 de autoturisme.