Se pare că Volvo va amâna livrările noului său SUV electric din cauza problemelor de software. Cu toate acestea, întârzierile nu ar trebui să fie foarte mari.
În vara anului trecut am făcut cunoștință cu noul SUV electric al producătorului suedez, Volvo EX30. Mașina a primit o listă de prețuri oficială și pentru România, unde pornește de la suma de 38.500 de euro.
Livrările mult așteptatului Volvo EX30 au fost amânate din cauza unei probleme de software. Din fericire pentru cei care au comandat cel mai accesibil vehicul electric al mărcii, întârzierea nu va fi una prea mare, potrivit Carscoops.
Detaliile despre problema pe care Volvo o întâmpină sunt limitate, dar o sursă a afirmat că remedierea trebuie efectuată la dealeri și nu poate fi făcută cu ajutorul actualizărilor over-the-air. Odată ce vehiculele primesc actualizarea software-ului la dealer, acestea vor fi gata pentru livrare.
„Confirmăm că Volvo lucrează neobosit pentru a rezolva problema”, a declarat Volvo într-o declarație emisă pentru Auto News Europe. „Au fost făcute progrese importante, dar versiunea software 1.2 nu îndeplinește încă toate cerințele necesare pentru a fi lansată.”
Un purtător de cuvânt al companiei a afirmat separat că problema a fost deja rezolvată și că livrările vor reveni la normal în curând. „Un număr limitat de clienți au fost nevoiți să aștepte câteva zile în plus pentru ca mașinile lor să fie livrate în timp ce abordăm câteva detalii minore, dar cu acestea acum rezolvate, așteptăm cu nerăbdare să extindem rapid livrările EX30”, a spus purtătorul de cuvânt al companiei.
Nu este prima dată când lansarea unuia dintre vehiculele electrice Volvo este amânată din cauza unor probleme de software. Anul trecut, marca suedeză a confirmat că livrările SUV-ului EX90 vor fi amânate până la jumătatea anului 2024 din cauza software-ului folosit pentru tehnologia Lidar de care EX90 dispune.