După ce în urmă cu aproximativ șase ani făceam cunoștință cu conceptul Volkswagen ID.Buzz, anul trecut asistem cu toții la prezentarea versiunii de serie a modelului. Tot anul trecut au fost livrate și primele exemplare ale acestuia clienților de pe continentul european.
A venit vremea acum însă să ne uităm la o nouă versiune a lui ID.Buzz, concepută special pentru piața de peste Ocean. Premiera europeană a versiunii cu ampatament mărit este programată pentru sfârșitul acestei luni, urmând să fie organizată în cadrul VW Bus Festival din Hanovra.
Evident, versiunea cu ampatament mărit a lui ID.Buzz ne este prezentată cu câteva modificări importante față de ceea ce știm noi de pe Bătrânul Continent. Pentru început, noul ID.Buzz pentru SUA are trei rânduri de scaune, lungimea modelului ajungând astfel la 4.887 mm, cu 175 mm în plus față de versiunea standard. Astfel, ampatamentul este și el crescut la rândul lui, ajungând acum la 3.239 mm, potrivit Carscoops.
Volkswagen a operat, de asemenea, și câteva modificări de ordin estetic pentru versiunea cu ampatament mărit a lui ID.Buzz. Spre exemplu, versiunea cu un singur motor electric oferă în acest caz o putere de 282 de cai și un cuplu maxim de 550 Nm. Astfel, avem un plus de 78 de cai și 240 Nm în comparație cu ceea ce avem în Europa. În plus, bateria are o capacitate de 91 kWh, ceea ce înseamnă că vorbim despre un plus de 9 kWh în raport cu versiunea standard.
Cei care își doresc însă și mai multă putere își pot îndrepta atenția către versiunea echipată cu două propulsoare electrice. În acest caz, puterea ajunge la un total de 335 de cai. Astfel, viteza maximă crește și ea până la 158 km/h.
În versiunea standard, germanii de la Volkswagen le oferă clienților interesați de noul ID.Buzz cu ampatament mărit un sistem multimedia preluat de la ID.7, scaune încălzite, lumină ambientală și volan încălzit. Opțional, clienții pot opta și pentru un plafon panoramic cu o lungime de 1.712 mm.
Vânzările noii versiuni dedicate cu ampatament mărit vor debuta abia pe parcursul anului viitor. Pentru moment, Volkswagen nu a făcut precizări nici în legătură cu autonomia modelului și nici referitoare la prețul acestuia.