Volkswagen anunță facelift-ul lui Polo GTI. Este cel mai sportiv model din seria Polo

Autor: Marius Vișan 11 mai 2021 Știri auto

Volkswagen anunță facelift-ul lui Polo GTI. GTI rămâne modelul de top din seria de mașini din clasa mică și va fi, mai presus de toate, diferit din punct de vedere vizual de predecesorul său.

La scurt timp după premiera modelului VW Polo Facelift, Volkswagen oferă o perspectivă asupra modelului GTI. Germanii intenționează să prezinte publicului Polo GTI la sfârșitul lunii iunie 2021.

Volkswagen scurtează timpul de așteptare pentru facelift-ul lui Polo GTI cu o imagine teaser

La fel ca și fratele său mai mare, Golf, și Polo pare să aibă aceleași lumini de zi, precum și șorțul sub forma de fagure, tipic modelelor GTI. Sub noua bandă luminoasă care ține loc de lumini de zi din grila radiatorului, Polo continuă să aibă acea linie roșie, care se continuă în noile faruri ale facelift-ului.

Vor exista ceva modificări comparativ cu modelul anterior Volkswagen Polo GTI. În interior ne așteptăm ca modelul să aibă logo-uri GTI în zonele esențiale și mai ales pe volan. De asemenea, vor exista și scaune sport, iar sub capotă rămâne unitatea 2.0 TSI cu 207 CP.

Trei litere magice: GTI

Performanța lui GTI a fost crescută cu puțin timp înainte de schimbarea modelului de dinainte. Polo de top va veni probabil cu o transmisie cu dublu ambreiaj cu șapte trepte ca standard. Este puțin probabil ca prețul să se schimbe considerabil. La fel ca și predecesorul, facelift-ul ar trebui să înceapă de la un preț de aproximativ 27.000 de euro.

În mod tradițional acesta este cel mai sportiv model din seria Polo. Cu tracțiunea față și un cuplu ridicat, șasiul sport reglat dinamic și designul expresiv, Polo GTI se remarcă cu adevărat de modelul clasic. Mai mult, îndeplinește promisiunea unei dinamici de conducere excepționale, în combinație cu o utilizare zilnică excepțională.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Volkswagen


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide