În pragul Salonului Auto Internaţional de la Frankfurt Volkswagen a atins borna de 30.000 de rezervări pentru noul ID.3. Majoritatea comenzilor au venit din Germania, Norvegia, Olanda, Suedia şi Marea Britanie.
„Faptul că ne-am depăşit targetul de 30,000 de rezervări înaintea Salonului Internaţional arată că noul ID.3 1ST vine la momentul potrivit şi că din ce în ce mai mulţi oameni se gândesc să facă trecerea la e-mobilitate”, spune Jürgen Stackman, Membru al Boardului Executiv Volkswagen pentru Vânzări şi Marketing.
Încă din luna mai a anului în curs, clienţii potenţiali din Europa au avut posiblitatea de a plasa rezervări fără caracter obligatoriu pentru seria limitată ID.3, în schimbul unei taxe de rezervare în valoare de 1000 de euro.
ID.3 deschide o nouă eră pentru Volkswagen, fiind primul membru al unei întregi familii de autovehicule complet electrice pe care compania urmează să le lanseze în viitor. Volkswagen urmăreşte democratizarea maşinilor electrice şi, implicit, a conceptului de e-mobilitate, propunând un preţ de pornire pentru noul ID.3 în Germania de sub 30.000 de euro (preţ de vânzare recomandat), pentru cea mai mică versiune, în timp ce, pentru versiunea pre-comandată ID.3 1ST, preţul de pornire va fi de sub 40.000 de euro, în ambele cazuri fără aplicarea subvenţiei de la stat. Modelul ID.3 1ST are o autonomie de 420 de km, conform WLTP.
Alături de dotările suplimentare şi designul exclusivist, noul ID.3 1ST vine la pachet cu încărcare gratuită a bateriei pentru un an, în limita unei capacităţi de alimentare de cel mult 2.000 KWh, la toate staţiile de încărcare listate în aplicaţia WeCharge deţinută de Volkswagen, precum şi la întreaga reţea pan-europeană de alimentare electrică IONITY. ID.3 va fi livrat cumpărătorilor cu o amprentă de carbon neutră.
Procesul de comandă va avansa în toamna acestui an şi în primăvara anului viitor, respectiv cumpărătorii vor intra în contact cu dealerul ales şi vor putea discuta concret despre versiunea de ID.3 pe care o vor alege şi despre dotările de care se vor bucura.
Citeşte şi
Cum se făceau testele auto în România înainte de 1989 cu Dacia 1300. VIDEO
Uită de benzină sau motorină. S-a inventat maşina care merge cu apă, oţet şi cola – VIDEO