Volkswagen ia măsuri în lupta cu producătorii chinezi. Gigantul vrea ca dezvoltarea unei mașini să se facă în doar 3 ani
În încercarea de a se impune în fața valului de producători chinezi, Volkswagen anunță o nouă strategie de dezvoltare. Compania vrea să accelereze și să eficientizeze procesul de dezvoltare și producție.
Volkswagen este conștient de situația actuală și de faptul că producătorii chinezi de automobile electrice încep să câștige teren în fața brandurilor europene consacrate. Ascensiunea rapidă a acestor producători asiatici atacă pozițiile în piață pentru mai mulți dintre producătorii importanți, printre care se numără și Volkswagen.
În încercarea de a contracara ofensiva venită din partea producătorilor auto chinezi, marca germană anunță o schimbare importantă de strategie. Aceasta constă în eficientizarea și scurtarea procesului de dezvoltare și de producție al mașinilor.
Potrivit Carscoops, Volkswagen vrea să reducă timpii de dezvoltare pentru noile modele de la 54 la 36 de luni, urmând o strategie similară cu cea a unor producători chinezi. Această strategie nouă va fi pusă în aplicare odată cu apariția versiunii de serie a lui Volkswagen ID.2all, un model cu o lansare programată pentru 2025.
Volkswagen simte amenințarea producătorilor chinezi
Volkswagen a spus că producătorii de automobile chinezi au arătat că este posibil să accelereze ciclul de dezvoltare al unei mașini, dar acest lucru va necesita multă muncă. Compania susține că un ciclu de dezvoltare mai scurt va necesita construirea a noi instrumente de simulare, eliminarea anumitor validări ale lucrărilor de simulare și reducerea de teste pe vreme rece pentru două sau trei ierni la doar una.
Potrivit spuselor lui Kai Grunitz, șeful departamentului de dezvoltare tehnică a mărcii, Volkswagen va întări colaborarea cu furnizorii săi pentru a elimina o mare parte din incertitudini în timpul procesului de dezvoltare și pentru a crește nivelul de calitatea al modelelor viitoare.
Această nouă filozofie înseamnă, de asemenea, că noile generații de vehicule de la VW vor fi mult mai asemănătoare cu predecesorii lor decât sunt acum. De fapt, Grunitz a spus că, în loc să plece întotdeauna de la zero, producătorul auto va căuta să păstreze 70-80% dintr-un model între generații.