După opt luni de la introducerea mărcii Jetta în China, Grupul VW a raportat vânzări de aproximativ 81.000 de vehicule.
Numai în aprilie 2020, marca Jetta a livrat 13.500 de mașini clienților, ceea ce reprezintă aproximativ 1 la sută din cea mai mare piață auto din lume. Brandul și-a mărit cota de piață în acest an, deoarece clienții mai tineri își cumpără mașini personale pentru a evita transportul public în condițiile pandemiei de coronavirus.
Strategia de lansare a acestui brand vizează orașele cu milioane de locuitori aflate la distanță de marile metropole, unde gradul de motorizare este extrem de redus.
Astfel, 38.000 de vehicule Jetta au fost livrate clienților din China din ianuarie până în aprilie 2020.
În urma acestui succes, Volkswagen Group ia în considerare modalitățile de extindere a noii mărci. Potrivit Autonews Europe, o opțiune ar putea fi comercializarea brandului Jetta și în țări, nu doar pe piața asiatică.
„Începutul de succes pe care l-a avut a stârnit interesul pe alte piețe din lumea Volkswagen”, a declarat săptămâna aceasta, președintele Jetta, Harald Mueller. Cu toate acestea, el nu a oferit mai multe detalii despre acest subiect.
După ani de lupte pentru a oferi un rival puternic brandului de buget Dacia Renault, Volkswagen pare să fie pe drumul cel bun. Compania a optat pentru o abordare în două aspecte: a stabilit un brand accesibil în China, care a luat forma sedanului Jetta, un nume popular în Statele Unite și Europa, lăsând marca sora Skoda să se concentreze pe India.
Segmentul mașinilor low-cost din China este dominat în mare parte de producători locali precum Great Wall și Geely, precum și de alte mărci asiatice. Acesta reprezintă aproximativ 30 la sută din piața totală a Chinei. Potrivit VW, aproximativ 80 la sută dintre clienții care cumpără un vehicul low-cost ar fi cei care își cumpără prima mașină.
Linia mărcii Jetta include în prezent un sedan (VA3) și două SUV-uri (VS5 și VS7), toate construite în cadrul întreprinderii comune VW și FAW din Chengdu.