Volkswagen anunță o versiune de performanță GTX pentru electricul ID.Buzz
Constructorul german de automobile Volkswagen anunță că noul model electric ID.Buzz va primi o versiune de performanță GTX. Asta înseamnă că întreaga gamă de vehicule cu emisii zero ID va dispune pe viitor de variante sportive. Viitorul ID.Buzz GTX ar urma să fie lansat în cursul anului 2024.
Viitorul ID.Buzz GTX va livra în jur de 300 de cai-putere
Indicativul GTX a fost folosit în anii trecuți pe anumite piețe. acolo unde VW a comercializat modelele Golf GTX și Scirocco GTX. Acum, cele trei litere au fost readuse în actualitate și sunt folosite pentru a diferenția versiunile sportive ale modelelor electrice construite de Volkswagen.
Oficialii din Wolfsburg tocmai au anunțat o serie de actualizări pentru versiunile ID.4 GTX și ID.5 GTX pentru Europa. În comunicatul oficial de presă a fost strecurată o altă informație, la fel de importantă. Aceasta se referă la extinderea portofoliului de modele de performanță.
Nemții au reconfirmat viitorul hot-hatch ID.3 GTX, dar au precizat că și noul ID.Buzz va primi o versiune GTX. Cel care a făcut anunțul a fost Silke Bagschik, șeful departamentului de vânzări și marketing pentru gama ID. „Suntem în măsură să spunem că vom extinde gama de modele de performanță și vom oferi o variantă GTX pentru fiecare model ID, inclusiv pentru noul ID.Buzz”, a precizat oficialul german.
Modelul standard ID.Buzz este disponibil atât cu un motor electric, cât și cu două motoare electrice. Prima versiune oferă 204 CP și 310 Nm de cuplu, în timp ce fratele mai puternic livrează 295 CP și 460 Nm.
Din primele informații, se pare că viitorul vârf de gamă ID.Buzz GTX va fi similar cu ID.4 GTX și ID.5 GTX. Asta înseamnă că va primi două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, care vor genera împreună în jur de 300 CP. De asemenea, modelul sportiv va avea tracțiune integrală 4Motion.
Viitorul Volkswagen ID.Buzz GTX își va face debutul în cursul anului 2024. Spaniolii de la publicația Motor.es și-au imaginat cum ar putea arăta versiunea de performanță a monovolumului german (foto mic).