Volkswagen plănuieşte să schimbe logo-ul companiei pentru prima dată în ultimii şase ani, încât se pregăteşte pentru era maşinilor electrice şi încearcă să şteargă din conştiinţa colectivă scandalul emisiilor – celebrul Dieselgate – care a distrus imaginea companiei, potrivit Bloomberg.
Noul logo va fi prezentat anul viitor, când producătorul german se pregăteşte să ia cu asalt piaţa maşinilor electrice, lansând o serie întreagă de modele, a transmis Jochen Sengpiehl, directorul de brand al companiei. Pentru a se potrivi prezentului, sigla va trebui să arate bine atât pe maşini cât şi pe ecranul unui smartphone, a transmis acesta.
Emblema VW, modificată ultima dată în 2012, s-a schimbat doar modest după al Doilea Război Mondial, când producătorul auto a renăscut.
„Brandul nu este în cea mai bună formă în comparaţie cu anii anteriori”, încât marca şi-a piedut din farmec încercând să fie „prea nemţească”, a spus Sengpiehl. „Nu este doar din cauza scandalului emisiilor”.
Vedeţi mai jos cum a evoluat sigla Volkswagen:
sursa foto: Bloomberg