Vloggerul Selly a venit la bacalaureat cu o Dacie 1300. A vândut mașina de zeci de mii de euro şi și-a luat o Dacia – FOTO
Selly, celebrul vlogger din Craiova, a făcut spectacol la ultima probă de balacaureat. Și nu în sala de examen, ci în parcarea din fața școlii. Dacă până acum eram obișnuiți să-l vedem la volanul unui Mercedes-Benz CLS, de data aceasta Selly a fost filmat în timp ce conducea o Dacia 1300.
Momentul a atras privirile celor prezenți în fața liceului. Totuși, nu este o Dacia obișnuită. Chiar dacă este o mașină fabricată în anii ’70, ea a primit câteva modificări moderne.
Selly (Andrei Şelaru) a venit la școală în primele două zile de examen cu Mercedesul. În timp ce îl parca a lovit bordură, așa că în următoarea zi el a venit la examen cu această Dacia.
Dacia 1300 din 1975 cu dotări moderne
Mașina are buton start/stop, pornire din telecomandă, închidere centralizată, geamuri electrice, iar ușa portbagajului se deschide fie din telecomandă fie printr-o aplicație de pe telefon.
„Nu știți? Am vândut CLS-ul. Aseară (miercuri, 24 iunie) l-am vândut. Știți că am venit primele două dăți cu CLS-ul, am văzut ce s-a scris, m-am simțit prost…aroganță maximă, a venit cu bolidul… și mi-am zis că poate oamenii au dreptate, poate că trebuie să fac o schimbare”, a declarat Selly în fața Colegiului Fraţii Buzeşti din Craiova.
Selly și Cristian Tudor Popescu
În glumă, Selly a declarat că prin cumpărarea acestei mașini a vrut să fie pe placul jurnalistului Cristian Tudor Popescu. În trecut, gazetarul l-a criticat pe tânăr din cauza achiziției bolidului de 70.000 de euro cu care a făcut ulterior accident, la începutul lunii decembrie.
Recent, Dacia lui Selly a fost de vânzare. Costa 6.000 de euro
La începutul acestei săptămâni, mașina era de vânzare pe olx.ro. Dacia 1300 cu dotări de limuzină se vindea cu 6.000 de euro. Mașina a fost modificată de Mihnea Dinică. Tânărul spune că este poate cea mai mediatizată Dacia din țară în acest moment.
Are dotări preluate de la Dacia Logan, scaune de BMW și aproape toată mecanică acestei mașini a fost înlocuită cu elemente originale (amortizoare, pivoți, bielete, discuri și tamburi, plăcute, planetare), la partea de tinichigerie a folosit doar table noi, apoi a fost vopsită la service în cuptor în culoarea originală Renault Gris Cassiope.