Vlad Micșunescu despre Dacia Duster: „Poate chiar e o problemă că arată atât de futurist”

Publicat: 06 05. 2024, 12:00
Actualizat: 07 05. 2024, 09:41

This browser does not support the video element.

Vlad Micșunescu se întoarce la „Podcast cu Prioritate” pentru o nouă ediție. În cel mai nou episod al emisiunii, am vorbit cu Vlad inclusiv despre noua Dacia Duster și am aflat ceea ce crede el despre noul model autohton.

Vlad este economist la bază, iar înainte să intre în lumea mașinilor, el a lucrat în bancă. Cu toate acestea, pasiunea pentru mașini l-a făcut să treacă printr-o „reconversie” profesională, transformându-se în creator de conținut în domeniul auto.

El a mai fost invitat la o ediție a podcastului, dar am zis să aprofundăm unele subiecte și să ne legăm de unele noutăți, astfel că l-am mai invitat o dată pe unul dintre cei mai documentați prezentatori auto din industria românească.

Unul dintre subiectele abordate de Luci Popa, gazda emisiunii, a fost chiar noua generație Dacia Duster, un model care a stârnit multe reacții în mediul online încă de la debutul din toamna anului trecut.

Ce crede Vlad Micșunescu despre Dacia Duster?

Cea de-a treia Dacia Duster reprezintă o schimbare importantă în istoria SUV-ului autohton. Mașina folosește o platformă nouă, are un design complet regândit și, în premieră, este disponibilă cu o motorizare full-hybrid.

„Poate chiar e o problemă că arată atât de futurist pe afară și te-ai aștepta la interior să fie o mașină premium, dar nu a fost din start o mașină premium. E frumos, mie îmi place cum arată. E vehicul lunar, e fațetat așa mișto. Interiorul are logo-urile frumoase, ventilațiile, tableta aia”, a spus Vlad Micșunescu.

Cât despre motoare, Vlad crede că trecerea la motorizări în trei cilindri nu este atât de rea pe cât vor oamenii să creadă, mai ales că mulți alți competitori merg pe aceeași abordare. „Motorul iară, lumea că-i trei cilindri. Pe clasa asta oricum nu mai prinzi altceva. Ideea e că este tot din seria lui H5HT, adică practic e același motor cu un piston în minus și un pic optimizat pe niște chestiuni de mild-hybrid. Din punct de vedere constructiv e identic”, a adăugat Vlad.

VIDEO