Viitoarele modele de performanță Renault ar putea primi logo-ul Alpine
Luca de Meo, șeful Renault, este de părere că marca Alpine se poate transforma într-un „mini Ferrari”, și a sugerat, de asemenea, că viitoarele modele de performanță de la Renault ar putea avea ecusoane Alpine.
De Meo a devenit noul director executiv al Renault în ianuarie, asta după ce și-a părăsit postul de șef al Seat. În timp ce conducea marca deținută de VW Group, de Meo a supravegheat tranziția Seat de a face Cupra un brand independent. El a sugerat că va căuta să creeze sinergii între mărcile Renault și Alpine.
„Așa cum am făcut cu Cupra, voi găsi un punct de contact între marca Alpine și unele modele Renault”, a spus de Meo într-un interviu pentru Auto Express. „Trebuie să fim credibili în acest sens, așa că nu voi face asta cu Kangoo sau Espace – o voi e cu modele care se potrivesc poziționării mărcii”.
Alpine, un „mini-Ferrari” franțuzesc
Acest lucru a determinat speculațiile că varianta axată pe performanță va fi noua generație Clio, care nu are în prezent o versiune Renault Sport, ar putea fi prima care va primi acest tratament. Un astfel de model ar putea prezenta logo-ul Alpine, la fel ca o variantă de performanță a lui Renault Captur, care ar fi poziționată ca rival pentru Ford Puma ST.
„Am văzut posibilitatea de a combina aceste lucruri pentru a crea ceea ce eu numesc un mini-Ferrari – punând echipa F1 în centrul unui ecosistem de afaceri și creând un brand cu prezență în motorsport, inginerie, producție și distribuție”, a spus oficialul Renault. „Trebuie să ne oprim cu nostalgia Alpine și să folosim Alpine ca o oportunitate de a ne proiecta în viitor, când vine vorba de distribuție, tehnologie, mașini electrice etc.” a completat acesta.
Sursă: Carscoops.com