Veste excelentă pentru fanii Porsche. Opțiunea pentru care nu trebuie să plătescă niciun euro în plus
Veste excelentă pentru fanii Porsche. Special pentru puriști, constructorul german aduce în transmisia manuală cu șapte trepte la versiunile Porsche 911 Carrrera S și 4S. Clienții nu vor plăti niciun euro în plus dacă bifează această opțiune.
Transmisia manuală cu șapte trepte este acum disponibilă și pentru clienții europeni, alături de transmisia automată PDK cu opt rapoarte, oferită standard.
Versiunile care vor fi comandate cu o cutie automată vor primi și pachetul Sport Chrono. Pe lista de dotări standard apar și Porsche Torque Vectoring cu distribuție variabilă a cuplului, un diferențial blocabil mecanic pe puntae spate cu acțiune asimetrică și noul indicator al temperaturii anvelopelor, care și-a făcut debutul odată cu 911 Turbo S.
Acesta apare colorat în albastru, avertizând în privința aderenței reduse atunci când pneurile sunt reci și devine alb atunci când temperatura acestora crește, asigurând o aderență superioară. Sistemul este dezactivat atunci când se montează anvelope de iarnă.
Porsche 911 Carrera S și 4S sunt dotate cu modul PSM Sport, un buton pentru alegerea modului de rulare (Normal, Sport, Sport Plus, Wet și Individual), un cronometru și cu aplicația Porsche Track Precision.
De 4,2 secunde are nevoie 911 Carrera S cu transmisie manuală pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h în drumul spre viteza maximă de 308 km/h. Această versiune cântărește cu 1.480 de kilograme, cu 45 de kilograme mai puțin decât versiunea cu transmisie PDK.
Dotări noi în gamă
Viitorul posesor de 911 cu transmisie automată va putea bifa și opțiunea Porsch InnoDrive, o extensie a funcției cruise control adaptiv, care reglează viteza de rulare anticipative cu până la 3 kilometri în avans. Sistemul ia în calcul viraje, pante și rampe, detectează starea traficului cu ajutorul senzorilor și adaptează rularea în consecință.
Și funcția Smartlift este nouă în gama 911 și disponibilă pentru toate versiunile. Aceasta permite ridicarea automată a părții frontale, grație sistemului electrohidraulic al punții față. Astfel, garda la sol se mărește cu aproximativ 40 de milimetri. Sistemul are la bază coordonatele GPS și poate fi activat prin simpla apăsare a unui buton.
Tapițeria din piele 930 este disponibilă contra cost acum și în gama 911 Carrera.