Vânzările Mazda România au crescut cu 45% în primul trimestru
Mazda România încheie primul trimestru din acest an cu o creştere de 45%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, având un număr de 538 de unităţi comercializate, faţă de 371. Cel mai vândut model al constructorului nipon pe piaţa locală, în aceste trei luni, a fost SUV-ul compact CX-5, cu un total de 228 de unităţi comandate şi o creştere de 189% în comparaţie cu acelaşi trimestru din 2017, când s-au vândut 79 de autoturisme. În top se află şi SUV-ul de clasă mică CX-3, cu 117 unităţi vândute, mai mult cu 33% faţă de 2017.
„Mazda continuă să aibă o creştere importantă, cu două cifre, a vânzărilor şi în primul trimestru din acest an, într-o piaţă extrem de competitivă cum este cea din România, iar SUV-urile CX-3 şi CX-5 sunt modelele principale care au favorizat aceste rezultate foarte bune. Am deschis anul într-o notă pozitivă şi ne propunem să menţinem acest trend ascendent şi pe viitor”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Şi vânzările din luna martie au însemnat pentru Mazda un succes, cu un progres de 45 de procente faţă de aceeaşi lună din anul precedent. Motorul acestei creşterii a fost tot CX-5, cu un total de 92 de unităţi comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 188% în comparaţie cu 2017.