Vânzările Kia în Europa continuă să crească, iar cota de piață a constructorului sud-coreean ajunge la 5.2%
Vânzările Kia continuă să crească pe plan european, constructorul asiatic ajungând astfel la o cotă de piață de 5.2% pe Bătrânul Continent. În total, până la sfârșitul lunii august, Kia a raportat o cifră de vânzări de 372.729 de unități, în creștere cu 12.4% în raport cu perioada similară a anului anterior. Lucrurile sunt cu atât mai bune pentru cei de la Kia cu cât aceste rezultate sunt obținute într-o perioadă în care piața auto europeană nu traversează cele mai bune vremuri, aceasta scăzând cu aproape 12%.
Potrivit celui mai recent raport publicat de ACEA, Kia are o cotă de piață de 5.2% pe piața auto europeană după primele opt luni ale anului, în creștere cu 1.2% față de aceeași dată a anului trecut. Luna iulie s-a dovedit a fi o lună extrem de bună pentru cei de la Kia, cifrele de vânzări depășing pragul a 45.000 de unități comercializate. Tot iulie a fost și prima luna în care Hyundai Motor Group, compania-mama a mărcii Kia, s-a clasat pe poziția a treia din punct de vedere al vânzărilor totale de automobile pe piața auto europeană.
Kia câștigă clienți noi cu noile modele electrice din gamă
Succesul Kia pe piața auto din Europa are și o explicație, producătorul sud-coreean reușind să atragă un număr important de clienți noi pe fondul creșterii numărului de modele electrice din portofoliu. Chiar la începutul acestui an, spre exemplu, Kia a lansat noul său model Niro, prezentat ca fiind o soluție perfectă pentru cei care se află în căutarea unui crossover eco compact, elegant și practic. Este disponibil în configurații 100% electric, plug-in hybrid și hybrid electric.
Jason Jeong, președintele diviziei europene a Kia, s-a declarat extrem de mulțumit de aceste rezultate înregistrate în prima parte a anului curent, spunând că în ciuda situației cu care se confruntă piața auto globală la ora actuală “Kia continuă să înregistreze rezultate de vânzări impresionante”.
Sursa: Kia Romania