Vânzările de maşini noi cresc în Germania
Deşi pe toate pieţele auto europene continuă trendul descendent, iată că în Germania, cea mai importantă piaţă auto europeană, luna aprilie a adus cu sine vânzări de 380.000 de maşini noi (o creştere de 19,4%). De fapt, pentru nemţi rezultatele vânzărilor de maşini noi în primele patru luni ale anului de criză 2009 reprezintă cea mai bună valoare din ultimii 10 ani, după recordul din 1999.
Printre cele mai vândute maşini noi care beneficiază de avantajele "programului Rabla" de la nemţi se numără, bineînţeles, şi cele fabricate de Dacia, cererea pentru Sandero şi Logan MCV, dar şi pentru utilitarele Van şi Pick-Up fiind un balon de oxigen nesperat pentru constructorul român.
Totodată, rezultatele de pe piaţa germană sporesc încrederea principalilor actori de pe piaţa auto că suntem aproape de finalul crizei auto, redresarea domeniului fiind prognozată după jumătatea acestui an. Oare sfârşitul crizei auto ar mai fi convenabil pentru uzina Dacia?…