Vânzările de mașini electrice BMW s-au dublat în al doilea trimestru din 2023

Autor: Ionuț Vîlciu 10 iul. 2023 Știri auto

BMW Group a livrat clienţilor peste 80.000 de automobile BMW şi MINI electrice în al doilea trimestru al anului 2023. BMW şi-a dublat vânzările de modele electrice faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

BMW Group a livrat clienţilor un total de 88.289 de automobile BMW şi MINI electrice în al doilea trimestru al anului 2023. Grupul auto a reuşit încă o dată să-şi dubleze vânzările de modele electrice faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+117,5%). Toate regiunile principale au înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor pentru modelele electrice.

BMW Group a livrat clienţilor un total de 626.726 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce în al doilea trimestru al anului curent, realizând o creştere de +11,3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru prima jumătate a anului, vânzările BMW Group au totalizat 1.214.864 de unităţi (+4,7%).

BMW ocupă primul loc la vânzări în segmentul premium global

În al doilea trimestru din 2023, BMW a livrat clienţilor din întreaga lume 553.369 de automobile – o creştere de +11,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Compania şi-a confirmat din nou poziţia de numărul 1 în segmentul premium global.

Automobilele electrice ale mărcii BMW au avut rezultate foarte bune în al doilea trimestru, încă o dată dublând livrările faţă de aceeaşi perioadă a anului 2022 (+150,7%). Între aprilie şi iunie, 77.948 de automobile electrice BMW au fost livrate clienţilor din întreaga lume.

„Dezvoltarea puternică a vânzărilor în general şi în special pentru automobilele noastre electrice, arată că avem produsele potrivite pe piaţă la momentul potrivit. BMW Group îşi va continua accelerarea cu succes a mobilităţii electrice într-un ritm ridicat în a doua jumătate a anului”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Clienţi, Mărci şi Vânzări. „Cucerim clienţi din întreaga lume cu portofoliul nostru de produse fresh şi atractive. Datorită ofertei noastre diverse – de la motoare termice foarte eficiente până la modele electrice – ne adresăm într-un mod ideal unei game largi de nevoi ale clienţilor de pe tot globul”, a adăugat Nota.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: BMW


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide