Vânzările Dacia în 2017. Dinamism confirmat pe piaţa din România

Autor: Marius Vișan 15 ian. 2018 Știri auto
Vânzările Dacia în 2017. Dinamism confirmat pe piaţa din România

Vânzările Dacia s-au ridicat în 2017 la 655 235 unităţi, cu 12,2 % mai mult faţă de nivelul atins în 2016.

Cu 43 262 vehicule comercializate (+ 11,3% faţă de nivelul înregistrat în 2016) şi o cotă de 29 % din vânzările de vehicule noi, Dacia s-a impus şi în 2017 ca lider detaşat pe piaţa din România.

Cu peste 16 200 de unităţi comercializate, ceea ce înseamnă aproximativ 40% din vânzările totale ale mărcii, Logan berlină continuă să fie cel mai popular model Dacia în România.

Logan MCV a continuat să fie cel mai vândut model break din România (3 200 unităţi). Lansată la sfârşitul primului semestru, versiunea Stepway reprezintă deja un sfert din vânzările totale ale modelului Logan MCV.

Sandero domină detaşat segmentul B-hatch şi, cu peste 8 400 de unităţi livrate, se plasează pe locul al doilea în clasamentul pe modele. Merită semnalat faptul că peste 75% din clienţi au optat în 2017 pentru versiunea Sandero Stepway.

Prima generaţie a modelului Duster a realizat în 2017 un adevărat sprint reuşind să obţină, cu aproape 8 300 de unităţi comercializate, cea mai bună performanţă din întreaga sa carieră, înainte de a preda ştafeta Noului Duster.

Prezentat la Salonul de la Frankfurt, noul SUV Dacia a fost lansat în luna decembrie pe piaţa din România. În decurs de numai trei săptămâni au fost vândute 600 de unităţi, din care primele 100 de exemplare au fost comandate exclusiv online.

Cu peste 950 de unităţi livrate, din care 40% în versiune Stepway, Lodgy şi-a consolidat poziţia de lider în segmentul monovolumelor.

Rezultate bune au fost înregistrate şi de modelele Dokker şi Dokker VAN, acesta din urmă reuşind să atingă, cu 3 371 de unităţi, cea mai bună performanţă de la lansarea sa în 2012.

Dacia a fost şi în 2017 în ofensivă pe pieţele internaţionale. În total, în afara României au fost vândute anul trecut 611 973 vehicule, cu 12% mai multe faţă de anul 2016.

 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide