Vânzările Audi au scăzut în primele 11 luni ale anului, dar constructorul german se bucură de mare succes în China
Vânzările Audi la nivel mondial au scăzut cu 16,7% în noiembrie faţă de aceeaşi lună din anul precedent, la 132.650 de unităţi. În primele 11 luni ale anului, constructorul german a înregistrat vânzări de 1.657.950 de unităţi la nivel mondial, în scădere cu 2,4 faţă de aceeaşi perioadă din 2017.
În China, Audi a atins un nou record. În noiembrie au fost livrate 57.721 de unităţi, în creştere cu 2,7% faţă de noiembrie 2017. În primele 11 luni ale anului, Audi a vândut aproape 600.000 de maşini în China, vânzările fiind impulsionate de modelele dezvoltate de constructor special pentru piaţa chineză. Alături de partenerul său din ultimii 30 de ani, First Automotive Works (FAW), Audi plănuieşte să-şi extindă portofoliul local la peste 10 modele până în 2022.
În Europa, vânzările Audi au scăzut cu 33,9% în noiembrie 2018 faţă de noiembrie 2017, în baza trecerii la ciclul de testate WLTP. Astfel, constructorul din Ingolstadt a livrat în Europa luna trecută 43.850 de unităţi, dintre care peste 15.000 în Germania.
În SUA, modelul Q5 se bucură de mare succes, iar vânzările în noiembrie au crescut cu 7,7%, la 5.889 unităţi. Totodată, cel mai nou model din gama Q, Audi Q8, este apreciat de clienţii americani. Peste 1000 de unităţi au fost livrate deja. La nivel de brand, vânzările în noiembrie au scăzut cu 11% în SUA, la 11.082 unităţi, dar în primele 11 luni din 2018 nivelul acestora a depăşit 200.000 de unităţi, în creştere cu 0,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2017.
În Canada, vânzările Audi au crescut cu 11,8% în noiembrie, la 3.273 de unităţi, iar în perioada ianuarie-noiembrie vânzările au crescut cu 4,2%.