„Pentru prima dată am vândut mult peste o jumătate de milion de autovehicule comerciale uşoare,” declară Harald Schomburg, Membru în Consiliul de Administraţie al Mărcii Volkswagen Autovehicule Comerciale, responsabil pentru Vânzări şi Marketing.
• Rezultatele pentru gama Caddy au crescut cu 24,7%, la 160.600 unităţi livrate la nivel mondial (2010: 128.800).
• Vânzările pentru gama T5, cu modelele sale Transporter, Caravelle, Multivan şi California, au crescut cu 5,2% la 155.800 de unităţi, la nivel mondial (2010: 148.100).
• Livrările Crafter au crescut cu 5,7% la 39.600 unităţi la nivel mondial (2010: 37.500).
• Pickup-ul Amarok şi-a triplat vânzările globale, la 66.500 (2010: 22.500).
• Pickup-ul uşor Saveiro a crescut în vânzări cu 11,5%, la 81.200 unităţi (2010: 72.800).
• Modelul clasic T2, cu vânzări de 25.100 de autovehicule, a scăzut cu 3,6% faţă de totalul din anul precedent (2010: 26.100).
În Europa de Vest, marca a înregistrat o creştere semnificativă, de 17,9%, consolidându-şi din nou poziţia de lider de piaţă şi înregistrând vânzări de 289.750 de autovehicule comerciale uşoare (2010: 245.700).
Volkswagen Autovehicule Comerciale a obţinut cifre bune de vânzări şi în regiunile Europei Centrale şi de Est. Acolo, livrările au crescut cu 36,6%, la 36.500 de autovehicule comerciale uşoare (2010: 26.700).
În România, anul 2011 a reprezentat pentru Volkswagen Autovehicule Comerciale un total de 1702 unitati livrate. Acest volum i-a adus constructorului german locul 1 în piaţa de import autovehicule comerciale uşoare, cu o cotă de 15,7%.
Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale păstrează pentru al doilea an consecutiv, poziţia numărul unu, cu o creştere uşor peste media pieţei de import (plus 22,6% faţă de volumul Volkswagen Autovehicule Comerciale din 2010).