Ferrari a vândut în 2007 aproape 6.400 de supercaruri, înregistrând o creştere a comenzilor cu 14% faţă de 2006. Vânzările mai mari s-au reflectat şi în creşterea profitului operaţional care s-a majorat cu 15%. Cifrele aparent seci reflectă faptul că publicul ţintă pentru exclusivista marca se lărgeşte de la an la an.
Bestseller-ul din Marranello a fost Ferrari 430 Spider, model ce a atras un număr de 1.850 de clienţi, dintre care peste 500 au fost nord-americani.Un alt model aflat pe lista de cumpărături a milionarilor a fost GT-ul Ferrari 599 GTB Fiorano, livrat în 430 de exemplare.
Piaţa cea mai importantă pentru modelele Scuderiei este cea Nord-Americană, 1.851 de comenzi fiind primite din această regiune, pe locul secund se situează Germania, iar podiumul este încheiat de Marea Britanie. Boom-ul cel mai important s-a înregistrat în Asia, acolo unde vânzarile s-au majorat cu 50%.
Nici Lamborghini nu se lasă mai prejos în a creşte în statistici, dar ambiţiile lui Ferruccio Lamborghini de a detrona Ferrari par încă îndepărtate, marca din Sant’Agata Bolognese reuşind să comercializeze 2.406 unităţi. Totuşi pentru Lamborghini acest an reprezintă cel mai prosper din istorie, înregistrând o creştere de 14%.