Luna trecută Mazda a comercializat 127 de unităţi pe piaţa
locală, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului
anterior, în timp ce piaţa de import a scăzut cu 43%.
Cel mai vândut model al constructorului a fost
Mazda2 cu 66 de unităţi vândute, urmat de
Mazda CX-7 cu 28 de unităţi. Astfel, pe segmentul SUV,
Mazda CX-7 a obţinut o cotă de piaţă de 6,7% fiind al
doilea cel mai vândut model din clasa sa şi devansând în luna
martie concurenţi precum BMW X3, Ford Kuga sau Honda CR-V.
În acelaşi timp Mazda Motor Europe a încheiat anul fiscal 2009
(aprilie 2009 – martie 2010) în creştere în 14 ţări, raportând
totodată şi evoluţii pozitive pentru luna martie. Printre cele mai
bune rezultate au fost obţinute în Marea Britanie cu 10.200 de
unităţi vândute (20% creştere), Austria cu 1.300 unităţi vândute
(35% creştere), Spania cu 1.300 unităţi (plus 35%) sau Elveţia cu
970 de unităţi comercializate (în creştere cu 40%).