Vânzări Hyundai în Europa în primul trimestru
Printre cele mai importante modele Hyundai în
primele trei luni ale anului 2010 se numără
modelul
i30 şi noul SUV compact
ix35. Primul dintre acestea a
înregistrat cel mai favorabil trimestru de la lansarea sa, în 2007,
raportând vânzări de 31.000 unităţi. În acelaşi timp,
modelul ix35 a depăşit toate aşteptările,
înregistrând peste 33.000 comenzi într-o singură
lună de comercializare – aproximativ 70% din obiectivul
anual de vânzări.
Primul trimestru a fost de asemenea marcat de introducerea
pachetului de beneficii ‘Triple 5’, ce înglobează
garanţie integrală de 5 ani, 5 ani asistenţă rutieră şi 5 ani
verificări periodice gratuite. Pachetul ‘Triple 5’ a debutat odată
cu modelul ix35 şi a fost extins şi pentru varianta facelift a
modelului i30 – cunoscut sub numele i30u.
Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a
declarat: „Am avut parte de o perioadă remarcabilă la Hyundai, mai
ales în ceea ce priveşte modelele i30 şi ix35, care ne aduce în
poziţia de a ne atinge obiectivele anuale ambiţioase la nivel
european. Provocarea o reprezintă menţinerea acestei poziţii în
partea de mijloc a anului. Anticipăm că noul ix35 va continua să
atragă interesul clienţilor şi va genera vânzări susţinute, în timp
ce comunicarea agresivă va promova modelele cheie ale gamei
Hyundai.”