“Vând Opel faimos” este sloganul cu care un tânăr încearcă să-și vândă mașina. Eduard povestește că automobilul său roșu a apărut la televizor. Iar o asemenea vedetă merită mai mult decât un anunț pe site-urile de profil. A făcut site ca să promoveze celebrul său Astra.
Un tânăr inventiv a găsit o modalitate inedită de a-și scoate mașina la vânzare. Eduard creat un site cu un conținut amuzant, care pornește de la momentul în care mașina lui a apărut într-o emisiune televizată. “Draga mea mașină a prins timp în prime-time mai mult decât a prins Mihai Trăistariu în ultimii 2 ani la televiziunile principale”, glumește Eduard.
Mașina lui, un Opel Astra J, a ieșit pe porțile uzinei în anul 2011 și a parcurs de atunci 150.000 de kilometri. Are motor turbo pe benzină de 1,4 litri, care dezvoltă 140 de – spune el – “căluți frumoși”.
Valoarea sentimentală este de 10.000 de euro, curs BNR la zi, glumește Eduard. “Totuși, trebuie să mă aliniez pieței, așa că pentru tine am pregătit o ofertă incredibilă”, spune tot în glumă vânzătorul, care, după acest mesaj, anunță reducerea de 50%.
5.000 de euro cere pe “superstarul” Astra J cu geamuri electrice în față, ABS, ASR și ESP, proiectoare de ceață și aer condiționat „cu doi bizori”. Pe lista de dotări își fac loc opt airbag-uri, radio CD și închidere centralizată.
Tânărul vânzător este sincer când vine vorba despre defecte. Recunoaște că a scos în Photoshop o zgârietură de pe bara față.
El spune că “e foarte mișto mașina în reclame și în review-uri”. Sperăm că la fel va considera și viitorul proprietar.
Cât despre kilometraj… „L-am dat înapoi când am luat-o. Săptămâna trecută l-am făcut real din nou.”
„Nu sunt samsar”, se apără Eduard, care le explică celor interesați de VIP-ul cu motor turbo: vinde mașina ca să-și cumpere alta mai puternică.