Utilitara electrică Opel Vivaro-e este disponibilă acum într-o versiune cu o platformă cu benă

Autor: Mihai Morcovescu 16 iul. 2022 Știri auto

Producătorul german Opel anunță că modelul comercial electric Opel Vivaro-e este disponibil acum într-o versiune cu o platformă cu benă. Noua variantă cu pereți pliabili și hayon pliabil este oferită de germanii de la Schoon Fahrzeug Systeme und Metalltechnik GmbH, specialiști în vehicule transformate.

Noua versiune cu benă a celui mai bine vândut vehicul comercial ușor (LCV) se numește Vivaro-e Truck și se adaugă celor deja existente. Este vorba despre Panel Van, Combi (pentru transportul de persoane), Crew Van și Platform Cab.

Noul model este bazat pe modelul Vivaro-e Floor Cab cu un singur rând de scaune și un ampatament de 3,27 metri. Acesta oferă o platformă de înaltă calitate cu dimensiunile 2,44 x 1,83 x 0,40 m (LxlxH).

Hayon-ul și pereții laterali sunt realizați din aluminiu, au o înălțime de 40 cm și se pliază pentru o utilizare ușoară. Cadrul robust din oțel cu rigiditate ridicată la torsiune beneficiază de o garanție de 10 ani împotriva perforării, grație galvanizării la cald.

Noul Opel Vivaro-e Truck oferă o sarcină utilă de 960 kg

Înălțimea redusă a pragului de încărcare măsoară doar 86 cm. Astfel, sunt facilitate operațiunile de încărcare și de descărcare. Podeaua platformei este complet plată și nu pătrunde între pasajele roților. O treaptă pliabilă pe interiorul peretelui posterior permite accesul în siguranță în zona de încărcare. Panourile basculante de sub platformă completează aspectul high-end.

Pentru ca încărcătura, bunurile și uneltele să fie depozitate în siguranță podeaua de încărcare este realizată dintr-o singură bucată. În plus, aceasta prezintă o suprafață anti-alunecare. Trei inele de ancorare încorporate în cadrul exterior, pe fiecare parte, permit o fixare sigură a încărcăturii.

Compartimentul de depozitare este foarte generos, având o adâncime de circa 2,4 m, sub zona de încărcare. Capacul compartimentului, cu o lățime de 1,13 m, poate fi blocat și se poate plia pentru o utilizare optimă.

În cazul în care clienții necesită și mai mult spațiu de depozitare, Schoon oferă ca accesoriu o cutie practică. Aceasta are dimensiunile 1,80 x 0,63 x 0,53 m și se fixează pe zona de încărcare direct în spatele cabinei vehiculului. Platforma cu benă Vivaro-e oferă o sarcină utilă de până la 960 kg.

Vivaro-e cu benă poate parcurge 328 km cu o singură încărcare

Opel Vivaro-e cu benă folosește o baterie Litiu-Ion de 50 khW sau 75 kWh, care este amplasată sub spațiul de încărcare. Un sistem sofisticat de frânare regenerativă, care recuperează energia în fazele de frânare sau decelerare, oferă un plus de eficiență.

Sistemul de propulsie electric de pe noul Vivaro-e Truck oferă 136 CP și 260 Nm de cuplu. Cu aceste resurse, utilitara atinge o viteză de top controlată electronic de 130 km/h, păstrând în același timp autonomia electrică. În funcție de versiune, Vivaro-e poate parcurge până la 328 km cu o singură încărcare a bateriei de 75 kWh în ciclu WLTP.

Încărcarea modelului Vivaro-e este la fel de ușoară ca utilizarea acestuia. Poate fi încărcat la stația de încărcare de perete, prin încărcare rapidă sau chiar cu un cablu pentru încărcarea la o priză internă.

De la o stație publică de încărcare de 100 kW DC, bateria de 75 kWh se încarcă 80% în circa 45 de minute. Opel oferă încărcătoare care asigură un timp cât mai scurt posibil de încărcare. De asemenea, acestea asigură și o durată lungă de viață a bateriei (acoperită de o garanție de opt ani/160.000 km).

Sursa: Opel


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Opel


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide