UniCredit Leasing vinde o Toyota Corolla second-hand. Cât valorează după 180.000 de km

Publicat: 14 07. 2023, 13:06
Actualizat: 14 07. 2023, 13:30

Toyota Corolla, cea mai bine vândută mașină din lume, a reușit să-și câștige faima și popularitatea prin fiabilitate și economia de combustibil. De-a lungul anilor, această mașină a devenit o alegere preferată a multor șoferi din întreaga lume.

Calitatea și durabilitatea la un preț decent sunt câteva din caracteristicile care au ajutat Toyota Corolla să se impună în fața concurenței.

Fie că este vorba despre modelele noi sau cele de mâna a doua, fiabilitatea este un factor esențial al acestui model. În plus, întreținerea și piesele de schimb sunt destul de accesibile, ceea ce face ca mentenanța mașinii să fie convenabilă pentru proprietari.

Toyota Corolla după aproape 180.000 de km. Își merită banii?

O mașină second-hand poate fi o opțiune atractivă pentru cei care doresc să economisească bani. În acest caz, cei interesați trebuie să știe că o bancă din România oferă spre vânzare o Toyota Corolla (an de fabricația 2019) cu un rulaj de 179.625 de kilometri. Conform anunțului aceasta costă 19,635 de Euro (TVA inclus).

Cu toate că mașina a fost folosită anterior, acest aspect nu ar trebui să îi diminueze calitățile. Cu o întreținere adecvată poate continua să fie o mașină bună pentru noul proprietar.

Are un sistem de propulsie hibrid cu un motor de 2.0 litri și cutie de viteze automată (CVT).

Intră în GALERIA FOTO

Pentru comparație, dacă ne referim la un exemplar nou, pe site-ul Toyota România prețul pentru o Corolla pornește de la aproximativ 27.000 de Euro (TVA inclus), dar vine cu o motorizare diferită de cea din anunțul de mai sus.

Toyota Corolla este cea mai populară mașină compactă din lume

Toyota Corolla este, de departe, cea mai populară și mai bine vândută mașină compactă din lume. Cu peste 50 de milioane de exemplare vândute în întreaga lume de-a lungul a douăsprezece generații, motivele longevității sale vorbesc de la sine.

Din 1967, Corolla a fost alegerea de bază pentru un transport simplu, accesibil și eficient, fiind un model ce vizează cumpărătorii din segmentul entry-level.