Cum poţi glosa un pic pe tema filosofiei în maşină începută de Matthew McConaughey în reclamele la Lincoln, fără a rămâne doar pe terenul ironiilor ieftine, mai ales având în vedere că vorbeşti de implicarea brandului tău premium într-un eveniment celebru pentru creativitate, precum Fashion Week Berlin?
Simplu: iei un lumbersexual şi îl pui într-un Mercedes-Benz C111, apoi îl faci să rostească şi să joace toate clişeele obişnuite în clipurile de promovare a lumii modei. Rezultatul e sublim:
Mercedes-Benz C111 a fost, de altfel, numele sub care au fost dezvoltate o serie de prototipuri destinate testării motoarelor Wankel, pe benzină şi turbodiesel. Deşi Mercedes-Benz a renunţat la ideea folosirii motoarelor Wankel, testele i-au folosit la dezvoltarea celorlalte tipuri de motoare, în condiţii de aerodinamică excepţională, pe o platformă cu un design perfect atât pentru anii 1970, cât şi pentru zilele noastre. Deşi C112, maşina bazată pe aceeaşi platformă, trebuia să intre în producţia de serie, acest lucru nu s-a mai întâmplat.
Ne bucurăm că Mercedes-Benz a reuşit să ne readucă acest supercar în memorie, fie şi într-un clip creat de oameni care au fumat ceva bun, foarte bun 🙂