Singer 911
Americanii de la Singer sunt cei mai renumiţi restauratori de Porsche-uri 911 clasice. În timp ce încearcă să păstreze designul cât mai natural cu putinţă, Singer se foloseşte de vaste cunoştinţe pentru a aduce în actualitate binecunoscutul model Porsche.
Când vorbim de Porsche-uri clasice ne referim la era pre-turbo. Zi-ne că nu ţi-ar plăcea, aşadar, să deţii un Porsche cu motor aspirat, dar care să dispună de toată tehnologia şi confortul unei maşini de zi-cu-zi. Unii ar numi asta „viaţa perfectă”.
Ferrari 250 GTO
(Aproape) toate Ferrari-urile sunt maşini superbe iar 250-ul se află în topul listei iubitorilor mărcii. Dacă are şi acronimul GTO (Gran Turismo Omologato, care îţi sugerează că maşina a fost construită pentru stradă, pentru tine, doar pentru ca modelul să poată fi înscris de Ferrari în campionate oficiale) este, practic, irezistibil.
… nu că nu ai fi gândit asta doar uitându-te la imaginea de mai sus. Dacă ar fi să păşim un pic în afara jocului şi să ne gândim la faptul că anul trecut cineva a plătit peste 50 de milioane de dolari pe un exemplar din ăsta, am putea spune că este o maşină „de vis” din toate punctele de vedere.
Honda NSX-R
NSX a fost demonstraţia niponilor în faţa maşinilor sport italieneşti (în speţă Ferrari) şi nemţeşti (vorbim de Porsche). Honda şi-a dorit să vină cu o maşină de zi-cu-zi care să rivalizeze cu performanţele unui Ferrari, dar care să fie mai accesibilă ca preţ. Iar varianta Type R sugera valenţe sportive şi mai mari.
Motorul V6 de 3,2 litri livra 280 de cai-putere şi propulsa maşina de la 0 la 100 km/h în mai puţin de cinci secunde. În plus, Honda NSX l-a avut ca ambasador pe Ayrton Senna. Din câte de amintim, lui Ayrton îi plăceau maşinile rapide…