Un nou producător auto vine în România. Leapmotor va începe comercializarea modelelor electrice C10 și T03

Autor: Ionuț Vîlciu 04 sept. 2024 Știri auto

Leapmotor intră pe piața din România cu două modele electrice. Mașinile vor fi comercializate prin intermediul Autogreen, parte a Auto Italia.

Leapmotor International, companie deținută în proporție de 51/49 de Stellantis, va începe să comercializeze vehicule electrice în nouă țări europene, inclusiv în România. Primul lot de automobilele electrice Leapmotor C10 și T03 va fi comercializat în România începând cu luna septembrie 2024, grupul Auto Italia fiind desemnat pentru a reprezenta marca pe teritoriul României, prin noua companie – Autogreen Motor. În prezent, Auto Italia este importator oficial local al mărcilor Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo, Abarth și Maserati, deținute de Stellantis.

Leapmotor International a expediat la finalul lunii iulie primul lot de vehicule electrice Leapmotor – SUV-urile C10 și mașinile de oraș T03 – din Shanghai, China, către porturile europene, marcând un moment semnificativ în parteneriatul cu Stellantis și demonstrând angajamentul comun de a oferi rapid mobilitate sustenabilă și inovație pe piața europeană a vehiculelor electrice. Leapmotor este a treia cea mai mare companie startup de vehicule NEV din China, la nivel de vânzări, în luna iulie 2024.

Leapmotor intră pe piețele din Europa, inclusiv în România

„Expedierea vehiculelor Leapmotor C10 și T03 în Europa este un moment de referință în parteneriatul dintre Stellantis și Leapmotor,” a spus CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares. „Acest lucru demonstrează angajamentul nostru de a oferi soluții de mobilitate inovatoare, accesibile și sustenabile clienților noștri. Bazându-ne pe activele puternice de afaceri ale Stellantis în Europa și pe munca asiduă a echipelor noastre pentru a garanta inovația și calitatea produselor, cred cu tărie că vehiculele electrice Leapmotor vor fi larg acceptate de clienții europeni. Suntem entuziasmați de oportunitățile pe care le aduce acest parteneriat și așteptăm cu nerăbdare o călătorie de succes împreună.”

„Până la prima jumătate a lunii iulie, Leapmotor a vândut cumulativ peste 400.000 de vehicule electrice în China,” a spus fondatorul, președintele și CEO-ul Leapmotor, Zhu Jiangming. „China este cea mai mare și mai competitivă piață EV din lume, iar produsele noastre și-au demonstrat valoarea fiind apreciate de clienții locali. Încă de la început, modelele C10 și T03 au fost proiectate pentru a îndeplini standardele înalte ale clienților globali și suntem încrezători că colaborarea dintre Stellantis și Leapmotor va aduce o creștere semnificativă pentru ambele companii.”

Profitând de canalele de distribuție Stellantis, societatea mixtă Leapmotor International plănuiește să crească punctele de vânzare pentru vehiculele Leapmotor în Europa de la 200 la sfârșitul anului 2024, la 500 până în 2026, pentru a asigura un nivel ridicat de servicii pentru clienți.

Ce oferă Leapmotor C10 și T03?

SUV-ul Leapmotor C10 este primul produs global al Leapmotor. C10 se bazează pe arhitectura tehnologică LEAP 3.0, dezvoltată intern de Leapmotor, care include tehnologii precum arhitectura electronică și electrică integrată central, tehnologia cell-to-chassis (CTC) și cockpitul inteligent. Este un vehicul de segment D complet echipat, centrat pe familie, având o autonomie WLTP de 420 km. De asemenea, mașina a obținut 5 stele la testele Euro NCAP.

Leapmotor T03 este o mașină urbană, cu cinci uși, de segment A, despre care producătorul spune că oferă spațiu interior de segment B. Autonomia de până la 265 de kilometri va face din acest model o alternativă de luat în calcul pentru cei ce caută o mașină electrică pentru oraș. De asemenea, acest lucru va face din Leapmotor T03 un rival pentru Dacia Spring.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Leapmotor


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide