Un consultant american spune că acestea sunt cele mai proaste mașini noi pe care le poți cumpăra în 2024
Investiția într-o mașină nouă se poate dovedi, în unele cazuri, a fi o risipă de bani. Așa că trebuie să fii foarte atent, să nu îți cumperi un model care s-a dovedit a fi problematic. Un consultant american a analizat care sunt cele mai proaste mașini noi în 2024 și de ce ar trebui evitate.
Mulți șoferi își cumpără o mașină nouă pentru a avea mai mult confort sau pentru a beneficia de noile tehnologii. Alții, vor pur și simplu să scape de grija mersului la mecanic cu mașina veche pentru a repara diverse probleme.
Dar, e posibil ca noua mașină să aibă mai multe probleme decât cea veche.
Care sunt cele mai proaste mașini noi pe care le poți cumpăra în 2024
Cei de la Car Help Corner au analizat care sunt modelele noi de vehicule ce ar trebui evitate.
Cele mai proaste mașini noi pe care le poți cumpăra în 2024 sunt:
- Jeep Gladiator;
- Dodge Hornet;
- Honda Prologue;
- Mercedes Benz EQE;
- BMW X2;
- BMW XM.
Analiza a fost făcută pe modele comercializate în America de Nord. Însă, în afară de Dodge Hornet și Honda Prologue, toate celelalte se vând și în România.
Includerea acestor modele în lista celor mai proaste mașini noi a fost făcută în urma drive-testelor, dar și a opiniei clienților.
Iată care sunt principalele probleme ale acestor modele și de ce ar fi bine să te ferești de ele.
De ce ar trebui să te ferești de aceste mașini?
Cei care au realizat analiza spun că Jeep Gladiator este prea scump și nu e deloc fiabil. Mai mereu se strică ceva la el, nu asigură aproape niciun confort șoferului sau pasagerilor și totul îți dă senzația de ieftin. Deci, are cel mai prost raport preț-calitate-fiabilitate, din punctul de vedere al specialiștilor. În România, Jeep Gladiator are un preț de pornire de peste 60.000 de euro.
În cazul Mercedes Benz EQE, un SUV electric conceput de la zero de nemți, problemele sunt de altă natură. Vehiculul este destul de rigid iar tehnologia afișajului digital de bord se poate dovedi frustrantă uneori. În plus, spun cei care au testat mașina, interiorul nu e foarte reușit. Dar, cea mai mare problemă e că valoarea mașinii scade foarte mult după doar un an. În țara noastră acest model are un preț de pornire de aproape 90.000 de euro.
Principala problemă la BMW X2 este transmisia automată cu dublu-ambreiaj, care e neașteptat de sacadată. Iar în combinație cu sistemul Start/Stop nu foarte rafinat și o poziție rigidă pe șosea, o fac să fie o mașină deloc plăcută. În plus, sistemul de infotainment nu are comenzi fizice, ci selecția se face doar prin sistemul de touchscreen. Ceea ce se poate dovedi destul de complicat, având în vedere dimensiunea mică a ecranelor. La noi, BMW X2 se vinde cu prețuri care pornesc de la puțin sub 50.000 de euro.
Trebuie ținut cont, totuși, că modelele testate sunt cele configurate pentru piața din America de Nord. Așadar, ar putea exista diferențe destul de mari față de cele care se comercializează în Europa.
În clipul de mai jos regăsiți informații detaliate despre toate aceste mașini noi de care ar trebui să ne ferim.