Un Audi de 800 de CP face senzație. 2.8 secunde pentru sprintul 0-100 km/h
Este posibil ca Audi TT RS să nu fie cea mai impunătoare mașină sport, dar oferă performanțe remarcabile.
În mod standard, motorul de 2,5 litri cu cinci cilindri turbo al lui TT RS produce 400 CP. Toată această putere este trimisă printr-un sistem de tracțiune integrală Quattro cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj cu șapte trepte, lansând mașina de la 0 la 100 de km /h în 3,7 secunde.
În mod clar proprietarul acestui TT RS nu a fost mulțumit de accelerație, așa că făcut o serie de modificări semnificative, crescând puterea la peste 800 CP. Acest videoclip postat pe canalul de YouTube AutoTopNL nu detaliază modificările care au fost făcute la propulsie, dar imaginile sunt destul de grăitoare.
Audi TT RS de 800 CP face suta în 2,8 secunde
Ajuns cu mașina pe pistă este gata de un test de accelerație, chiar și cu puțină umezeală pe linia de start. La început cele patru anvelope se luptă să obțină cea mai bună aderență, după care îi foarte ușor să ajungă la viteza de 268 km / h.
Acest TT RS modificat a avut nevoie de doar 2,8 secunde pentru a atinge 100 km / h în ciuda problemelor de tracțiune. Apoi a parcurs de la 100 km / h la 200 km / h în 4,33 secunde.
VIDEO
Despre Audi TT (TT nu vine de la „twin turbo”)
Modelul Audi TT a fost prezentat pentru prima dată sub forma unui concept car la Frankfurt Motor Show din 1995. Designul îi aparține lui J Mays și Freeman Thomas de la studioul de design Volkswagen din California, iar interiorul lui Martin Smith. Numele TT nu vine de la „twin turbo” cum se presupune deseori. Automobilul este numit după NSU TT, un model mic cu motor în spate cu un pedigree de curse formidabil, produs între 1960 și bazat pe NSU Prinz, deși TT-ul modern nu are nimic în comun cu conceptul respectiv de design. NSU TT a fost, la rândul său, numit după trofeul din cursele de motociclism Isle of Man TT (Tourist Trophy).