Este ultima strigare pentru cei care își doresc un Polestar 1. Mai sunt locuri libere pe lista de comenzi. Primul model al companiei este un plug-in hybrid care este produs în China.
Ultimul lot care intră în producție este disponibil pe site-ul companiei Polestar. Polestar 1 va ieși de pe liniile de asamblare ale uzinei din Chengdu, China. Compania va scoate modelul din producție la sfârșitul acestui an pentru a lăsa cale liberă electricei Polestar 2. Așa că este chiar ultima șansă pentru cei care își doresc un “1”. Doar 500 de astfel de unități vor fi construite. În Europa, acestea vor avea un preț de pornire de 155.000 de euro. Prețul este un indiciu clar că automobilul va fi poziționat în segmentul de lux.
Coupe-ul cu patru uși este pus în mișcare de un sistem plug-in hybrid care dezvoltă 609 de cai putere și un cuplu maxim de 1.000 Newtoni metru. Sistemul integrează două motoare electrice, ambele amplasate pe puntea spate, care livrează împreună 408 cai putere, și un motor turbo de 2.0 litri cu patru cilindri, de 340 de cai putere. Resursele sunt expediate către ambele punți prin intermediul unei transmisii automate cu opt rapoarte.
Energia este stocată într-o baterie cu o capacitate de 34 kWh, care îi permite modelului să parcurgă până la 124 de kilometri cu emisii zero, conform standardului WLTP.
Polestar 1 ajunge de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde. Modelul atinge o viteză maximă de 250 km/h (160 km/h în modul electric).
Cu un design dinamic și forme angulare, Polestar 1 prezintă o caroserie construită din plastic ranforsat cu fibră de carbon în cea mai mare parte. Această structură ușoară compensează greutatea motoarelor electrice și a pachetului de baterii.
Frâne Akebono cu șase pistoane, amortizoare reglabile Ohlins, torque vectoring sunt elementele care completează tabloul primului model produs de compania Polestar după divorțul de Volvo.