Uită de SUV-uri, Ford Ranger este cea mai bună variantă dacă vrei spațiu. Cât costă un exemplar cu doar 69.000 km
SUV-urile sunt la mare căutare, dar o camionetă precum Ford Ranger ar putea fi mai capabilă decât multe dintre SUV-urile de pe piață.
Cred că putem spune fără urmă de îndoială că SUV-urile domină piața auto. Fie că vorbim de cea a automobilelor noi sau de cea a mașinilor la mâna a doua, SUV-urile sunt cea mai râvnită categorie.
Într-adevăr, există multe avantaje pe care aceste mașini le oferă: garda la sol mai înaltă, poziția de condus înălțată, spațiu mai mare, eventual și tracțiune integrală. Cu toate acestea, multe nu sunt cu mult mai mari decât omologii săi din clasa compactă, spre exemplu. Multe dintre SUV-urile pe care le vedem pe stradă nu au nici valențe foarte bune în off-road, dat fiind faptul că arhitectura tehnică nu le permite.
Dacă sunteți în căutarea unui vehicul spațios, care poate să meargă destul de ușor chiar și în situații mai grele în teren, dar care să poată să facă și puțină muncă de transport, v-ați putea orienta către o camionetă.
Ford Ranger din 2018 cu 69.000 km. Merită banii?
Exemplarul despre vorbim este vândut de Unicredit Leasing pentru suma de 30.345 de euro cu TVA inclus. Este un Ford Ranger din 2018 cu doar 69.027 de kilometri la bord.
Mașina este în configurație cu cabină dublă, fiind un nivel de echipare Wildtrak. Sub capotă regăsim un motor de 3,2 litri, pe motorină, cu cinci cilindri în linie. Acest propulsor produce 200 CP și 470 Nm cuplu maxim, fiind conectat la o cutie de viteze automată cu șase rapoarte. Acest Ranger are și tracțiune integrală, dar și niște anvelope de all-terrain care îl vor ajută să descurce mai bine în off-road.
Exteriorul este îngrijit, nu are elemente îndoite sau avariate. La fel este și interiorul, care vine într-o combinație de negru și portocaliu, având cusături portocalii contrastante. Mașina vine dotată cu scaune electrice și încălzite, geamuri și oglinzi electrice, navigație, cameră de marșarier și pilot automat.