Uber a lansat pe piaţa din România serviciul „Uber Comfort”, o opţiune de mobilitate care aduce şoferi cu rating-uri mai mari şi maşini cu spaţiu suplimentar, în contextul în care piaţa de ridesharing caută noi opţiuni prin care să atragă clienţi, într-o piaţă de mobilitate afectată de criză.
Uber România a transmis că preţul pentru cursele „Comfort” va fi cu circa 20% mai mare decât cel pentru cursele UberX. Pe lângă acestea, compania mai oferă pe piaţa locală serviciile Uber Select şi Uber Green.
„Cu ajutorul noii opţiuni Uber Comfort, utilizatorii din România vor avea posibilitatea de a comanda curse în vehicule mai confortabile, cu şoferi care au un rating foarte bun şi servicii personalizate, la un preţ doar puţin mai ridicat faţă de cel pentru UberX”, a explicat Nicoleta Diaconu, manager general, Uber România, pentru Ziarul Financiar.
În luna mai, Uber Eats – aplicaţia de livrare a companiei – şi-a anunţat utilizatorii că va sista operaţiunile din România, Cehia, Egipt, Honduras, Arabia Saudită şi Ucraina, începând cu data de 4 iunie.
De asemenea, Uber a mai explicat că Eats aducea în pieţele mai sus menţionate doar 1% din veniturile totale ale acestui serviciu, în timp ce pierderile din cele opt ţări reprezentau 4% din totalul pierderilor Uber Eats.
Decizia se bazează pe o analiză detaliată a rezultatelor de business într-o piaţă competitivă pentru livrarea de mâncare, spun cei de la Uber. “Această decizie ne permite să ne redirecţionăm resursele către alte pieţe din Europa şi din lume, unde Uber Eats înregistrează o creştere foarte rapidă”, au mai anunțat reprezentanții grupului american.
Oficialii Uber spun că vor încerca să atenueze impactul acestei decizii asupra partenerilor companiei – restaurante, angajaţi, curieri şi clienţi.