Aplicația Uber este disponibilă acum în Arad, după ce în luna mai a intrat pe piața din Alba Iulia. Aici, Uber se lansează cu cel mai popular serviciu, UberX, oferind acces la călătorii sigure și convenabile cu timp de așteptare de doar câteva minute.
La fel ca în celelalte orașe din România, în Arad Uber colaborează exclusiv cu șoferi licențiați pentru a transporta pasagerii în siguranță către destinațiile lor.
„Ne bucurăm să lansăm Uber în Arad, unul dintre cele mai importante orașe din partea de vest a țării. Credem că locuitorii orașului și turiștii deopotrivă vor călători prin oraș într-un mod mult mai eficient. Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de transportul alternativ și ne bucurăm că le putem oferi locuitorilor din Arad acces la tehnologia Uber, care conectează pasageri și șoferi pentru a îmbunătăți nivelul de siguranță al călătoriilor lor”, a declarat Ana Maria Borlovan, Country Operations Manager Uber România.
Pasagerii din Arad beneficiază de o serie de opțiuni disponibile în aplicație, printre care și accesul la informații despre șofer, afișând fotografia acestuia alături de rating, modelul și numărul mașinii. Mai mult decât atât, pasagerii pot urmări cursele în aplicație, atât înainte de sosirea mașinii la locul de preluare, cât și în timpul călătoriei, pot trimite statusul acesteia unui contact de încredere sau pot primi un PIN de verificare.
Cu Arad pe lista orașelor din țară, compania este acum prezenta în 18 orașe din România: București, Timișoara, Cluj, Brașov, Iași, Constanța, Craiova, Galați, Pitești, Ploiești, Oradea, Brăila, Sibiu, Buzău, Bacău, Râmnicu Vâlcea, Alba Iulia și Arad.
Uber este o aplicație care conectează pasageri și șoferi în mai mult de 70 de țări din toată lumea, în peste 10.000 de orașe.
Consiliul Concurenței propune impunerea unor standarde și reglementări pentru protejarea consumatorului de potențiale probleme ce pot apărea în contextul utilizării serviciilor de transport alternativ intermediate de platformele digitale („ride-hailing”) Uber sau Bolt.
Transparența tarifelor, algoritmii de preț, soluții de mobilitate urbană și lansarea unui cadru de dezbatere privind independența șoferilor sunt principalele aspecte analizate de Consiliul Concurenței în cadrul unei anchete sectoriale privind transportul alternativ de persoane.