Turul Franței a semnat un parteneriat pe o durată de trei ani cu Waze. În a acest mod, aplicația va oferi informații detaliate pentru șoferi, pe perioada desfășurării evenimentului.
Parteneriatul dintre Waze și Turul Franței este menit să reducă impactul asupra traficului. Astfel că, între 1 și 24 iulie, atunci când competiția se va desfășura, aplicația va oferi șoferilor date precise cu ceea ce se întâmplă.
Parteneriatul încheiat cu Waze va aduce mai multe beneficii în această situație.
În primul rând, Turul Franței va fi inclus în programul Waze Global Event Partner, ceea ce înseamnă că înseamnă că partenerii vor avea posibilitatea de a vedea informații furnizate de aplicație, dar și de utilizatorii acestuia. Spre exemplu, vor putea afla detalii cu privința ambuteiajelor.
În al doilea rând, Waze va oferi editorilor de traseu toate uneltele necesare pentru a parcurge exact 4000 de kilometri. Aceștia vor putea să actualizeze constant traseele cu informații referitoare la restricții ale circulației, locuri de parcare temporare și viteza traficului.
De asemenea, Waze va deveni un sponsor al evenimentului. Numele aplicației va fi aplicat pe patru mașini de siguranță, dar și una de oaspeți.
„Waze va deveni un sponsor oficial al evenimentului, oferind suport logistic și branding pentru patru mașini de siguranță și una de oaspeți, în cadrul caravanei Turului Franței”, a anunțat compania.
Turul Franței are loc între 1 și 24 iulie. Etapa finală se va desfășura pe Champs-Élysées, în Paris.