Tunerul german Startech condimentează Tesla Model 3

Publicat: 15 10. 2020, 17:29
Actualizat: 15 10. 2020, 17:29

Fanii mașinilor electrice, și în special cei ai mărcii americane Tesla nu par să observe că mașinile la care visează sunt la fel de atrăgătoare ca o Toyota de acum 15 ani. Dar asta nu înseamnă că cineva ar cumpăra o Tesla Model 3 doar pentru felul în care arată. Este, probabil, motivul pentru care tunerul german Startech condimentează Tesla Model 3.

Intră în Galeria FOTO

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu brandul, Startech este o subsidiară a faimosului tuner german Brabus. Rolul său este de a deservi pasionații altor mărci decât Mercedes-Benz. În felul acesta, clienții Brabus nu își pun întrebări retorice, iar deținătorul mărcii își asigură accesul la o bază de clienți mult mai largă. Cu un astfel de sigiliu al calității, putem fi siguri că modificările propuse de Startech sunt realizate la un nivel ridicat de calitate. Unul cu care, probabil, clienții Tesla nu sunt obișnuiți, dacă e să luăm în calcul numeroasele probleme semnalate.

Ce oferă tunerul german Startech pentru Tesla Model 3?

Kitul de caroserie oferit de Startech include spoilere pentru partea frontală și cea din spate. Spoilerul față costă, fără manoperă, 1.100 de euro. Acesta imită destul de pronunțat cu partea frontală a unui Lamborghini Urus, cu toate că un Porsche Panamera intrat la apă ar putea fi evocat fără probleme. Nu e tocmai original, dar e cert mai atractiv decât partea frontală ștearsă a unei Tesla Model 3.

Startech furnizează și un spoiler spate elaborat, cu margini care acoperă aripile spate. Mașina din imagini are, de asemenea, o gardă la sol joasă, pentru că, de ce nu? Este, în orice caz, o modificare mai discretă decât în cele mai multe exemple oferite de tunerii germani în mod obișnuit.

Dacă va avea sau nu succes, numai fanii Tesla vor putea spune. În afară de mica problemă de originalitate a designului, kitul de caroserie produs de Startech mai trebuie să suporte și criticile celor care observă ca Tesla Model 3 nu are nevoie de prize de aer în partea din față.

Nu este prima încercare de tuniong a unui model Tesla. Cei de la Unplugged Performance au o experiență semnificativă cu Tesla, inclusiv prin pregătirea unei mașini pentru cursa de la Pikes Peak din acest an.

sursa: Autoblog.com