Tot mai mulţi români aleg ca mijloc de transport autocarul pentru a călători în străinătate. FlixBus, compania care operează cea mai mare reţea de transport cu autocarul pe distanţe lungi din Europa, raportează creşteri semnificative în 2018, după ce traficul de pasageri înregistrat a fost de aproape trei ori mai mare faţă de anul precedent.
Rezultatele pozitive se datorează creşterii ofertei de destinaţii în care se poate călători din România, cât şi adăugării de noi curse spre ţări precum Ungaria şi Austria.
Rezultatele FlixBus în cele mai importante oraşe din România
În Bucureşti, numărul pasagerilor care au optat pentru autocarele verzi a crescut de patru ori. De asemenea, fluxul de pasageri s-a dublat atât în Timişoara, cât şi în Cluj-Napoca.
Extinderea reţelei FlixBus în 2018: Conexiuni directe către 15 ţări
Începând cu 2018, operatorul de transport a crescut numărul curselor zilnice spre Ungaria şi a conectat România la Bulgaria, cea mai nouă ţară adăugată reţelei sale. Pe parcursul verii, au fost lansate curse zilnice spre Sofia, dar şi spre cele mai populare oraşe de pe litoralul bulgăresc.
Startup-ul european a început să crească oferta curselor în România din a doua jumătate a anului 2017. Datorită numeroaselor destinaţii către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de aproape trei ori mai mare faţă de cel din 2017. Astfel, pasagerii FlixBus pot călători direct din oraşe precum Arad, Braşov, Sibiu, Cluj Napoca, Timişoara sau Bucureşti spre Olanda, Belgia, Franţa, Austria sau Germania. Reţeaua verde din România cuprinde în prezent conexiuni directe către 15 ţări europene.
FlixBus continuă îşi continuă expansiune
În 2018, FlixMobility a devenit compania care operează cea mare reţea de autocare pe distanţe lungi din lume, oferind servicii de mobilitate pasagerilor din 29 de ţări. La nivel global, s-a înregistrat o creştere de 40% a numărului de conexiunil zilnice, de la 250.000 la 350.000 în Europa şi Statele Unite ale Americii între ianuarie şi decembrie 2018.