Noua tracţiune 4×4 care va echipa modelele XF şi XJ va fi oferită exclusiv doar în combinaţie cu propulsorul V6 de 3,0 litri care este capabil să dezvolte o putere de 335 CP şi cutia automată cu opt rapoarte ZF.
Tracţiunea integrală se va regăsi doar în acele pieţe care fac parte din „centura de zăpadă”: America de Nord, Rusia, China şi Europa Centrală. Acest lucru este valabil cel puţin pentru început.
„Sistemul 4×4 va oferi aceaşi plăcere de a conduce modelele Jagur precum cea oferită de tracţiunea spate, însă adăugând un plus atunci când vine vorba de zone cu aderenţă scăzută”, a declarat Ian Hoban, Director de Producţie Jaguar.
În condiţii normale sistemul transmite o mică parte a cuplului punţii faţă, mai ales în momentul plecării de pe loc, cea mai mare parte a cuplului dezvoltat de propulsor fiind transmis punţii spate. În funcţie de necesităţi, sistemul eletronic poate să transmită până la 50% din cuplu roţilor faţă.