Toyota România a vândut, în primul trimestru 2007, 1.939 de maşini, cu 87% mai mult decât în perioada corespunzătoare din 2006 (când vânzările s-au cifrat la 1.034 unităţi). Aceste cifre includ vânzările Lexus, iar estimările pentru întreg anul 2007 vizează un volum de 8.000 de unităţi.
În luna martie s-au înregistrat cele mai mare creşteri, modelele cele mai vândute în această lună fiind Corolla – 219 unităţi, Yaris – 166 unităţi şi Avensis – 138 unităţi. Auris, cel mai nou model lansat de Toyota în Europa şi România, a înregistrat deja 25 de unităţi vândute doar în luna martie.
Reprezentanţii Toyota România au estimat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri cu 16%, la 130 de milioane de euro. De asemenea, Toyota România îşi va extinde până la jumătatea acestui an reţeaua de dealeri cu încă trei firme partenere, care vor deschide showroom-uri 3S (showroom, service, magazine de piese de schimb) la Timişoara (pe 8 mai), Cluj-Napoca şi Bacău. Planul de dezvoltare a companiei prevede extinderea reţelei de vânzări până la 16 dealeri la sfârşitul anului 2008. Investiţia medie pentru construcţia şi echiparea unei unităţi 3S, construită după standardele mărcii japoneze, ajunge la circa trei milioane de euro, fără contravaloarea terenului.
Creşterile de vânzări ale Toyota România vin în completarea proaspetei poziţii de cel mai mare constructor la nivel mondial al ccompaniei Toyota, care astfel a detronat concernul american GM (mai multe detalii aici).