Toyota Motor Europe a vândut 279.000 de vehicule în primele trei luni din 2019
Toyota Motor Europe a înregistrat vânzări de 279.000 de vehicule în primele trei luni din 2019
Din cele 19 modele diferite, vehiculele hibride au contribuit cel mai mult la această performanţa pentru Toyota Motor Europe, între ianuarie şi martie 2019. Compania a raportat luna acasta vânzări trimestriale de 279.000 de vehicule în regiune, înregistrând o cotă de piaţă de 5,2%.
În ciuda faptului că piaţa europeană avansează lent, precum şi în condiţiile lansării a trei noi modele, vânzările Toyota şi Lexus au rămas stabile în primul trimestru datorită cererii puternice pentru modelele hibride. Chiar şi aşa oficialii Toyota au încredere că îşi vor atinge obiectivul total de vânzări de 1.065.000 de unităţi pentru acest an.
Clienţii au primit bine noile modele Corolla Hatchback şi Touring Sports. Ambele au iniţiat strategia Toyota dual-hibrid, cu disponibilitatea a două motoare: 1.8L – 122 CP şi 2.0L – 180 CP.
Modelul Corolla Sedan, un favorit în Europa de Est, Turcia şi Israel, este acum – pentru prima dată – disponibil şi cu un sistem hibrid. Acesta reprezintă 60% din vânzările de modele noi.
Cererea a fost de asemenea puternică pentru noul RAV4 şi pentru noul crossover premium Lexus UX.
Alte modele, cum ar fi Toyota C-HR Hybrid şi Yaris Hybrid – care au realizat vânzări record – acestea susţinând performanţa puternică a vehiculele hibride.
Ponderea modelelor hibride în vânzăriler Toyota Motor Europe a fost de 51% în întreaga Europă, şi de la 61% în Europa de Vest.