Toyota anunță la mijlocul acestei săptămâni ediția limitată Aygo X Undercover, rezultată în urma unei colaborări între constructorul nipon și brand-ul de fashion Undercover. Poate părea la prima vedere un parteneriat destul de atipic pentru un nume din industria auto, însă rezultatul nu pare a fi deloc unul rău, ba chiar din contră. Reprezentanții mărcii japoneze anunță că ediția limitată va fi construită într-o serie limitată de numai 5.000 de exemplare, potrivit Motor1.
Noul model Aygo X Undercover a fost dezvăluit oficial la Săptămână Modei de la Paris, un eveniment important din industria de fashion în care activează cei de la Undercover. Așa cum se poate observa și din fotografii, modelul a primit o nuanță exterioare a caroseriei cu totul și cu totul specială, bi-coloră, fiind de altfel unică.
De asemenea, mai remarcăm mai multe accente de culoare roșie, inclusiv pentru jantele cu dimensiuni de 18 inci, scaune de marcă și preșuri speciale. Pe plafon poate fi văzut motto-ul “Chaos/Balance” al lui Jun Takahashi, fondatorul companiei Undercover.
Ediția specială Toyota Aygo X Undercover și-a găsit inspirația, de asemenea, în filosofiile de design ale lui Jun Takahashi, bazate pe nonconformism și spargere a tuturor stereotipurilor. La bază, ediția specială despre care am vorbit în rândurile anterioare are cea de-a treia generație a crossover-ului de dimensiuni mici Aygo X, cu care am făcut cu toții cunoștință în 2021.
Campania de lansare a ediției speciale Aygo X Undercover este plasată într-o lume semi-ficțională, în care virtualul și realul sunt neclare, inspirată de aspectul și atitudinea Parisului și a Tokyo-ului. Jun Takahashi a declarat că aceasta este prima sa experiență de lucru la o mașină și că apreciază semnificația colaborării cu Toyota.