Problemele la cutia de viteze automată pot fi o adevărată bătaie de cap. Dacă anvelopele nu sunt umflate corespunzător, aceasta este o problemă ce se rezolvă repede. Cu toate acestea, o problemă cu transmisia automată vă poate anula toate planurile pentru o perioadă lungă de timp.
Avantajul principal al transmisiilor automate este că acela că sunt pur și simplu mai ușor de utilizat. Cutia își alege singură treapta de care are nevoie, nefiind nevoie ca șoferul să coreleze acest lucru cu viteza. Oricât de convenabile sunt ele, tot nu sunt ferite de problemele care pot să apară în urma folosirii îndelungate și a uzurii.
Aceasta este probabil cea mai frecventă problemă, dar dacă este sesizată destul de devreme, poate fi și cea mai ușor de remediat. Lichidul / uleiul este ”sângele” transmisiei. O cutie de viteze automată nu poate funcționa corect fără suficient lichid de transmisie. Mai mult, acel fluid trebuie să fie de o calitate optimă.
Uneori, o transmisie va avea nivelul corect de fluid, dar fluidul în sine va fi degradat. Un ulei bun va avea o culoare roșiatică, translucid. Decolorarea indică faptul că fluidul nu mai este în parametri.
Petele de sub mașină ar putea fi un semn că există scurgeri. Un sfat în acest sens este să căutați locurile unde ar putea fi scurgerea. Puteți să lăsați câteva bucăți de carton sub autovehicul peste noapte și să verificați eventualele semne de dimineață.
Transmisia folosește substanțe care ajută la ungere și la îndeplinirea funcțiilor în parametri normali. Dacă apare un miros de arsură în timpul schimbului de viteze este posibil ca lichidul de transmisie să fiarbă.
Dacă apar sunete în interiorul cutiei, la punerea în drive sau marșarier, ar putea fi un semn că transmisia are o problemă. În general, în condiții de utilizare optime, nu ar trebui să fie foarte zgomotoasă. Zgomotele neobișnuite și mai ales puternice sunt adesea semnul unei probleme.
Cea mai frecventă cauză a acestei probleme este defectarea convertizorului de cuplu.
Computerul mașinii trimite un semnal către transmisie pentru a schimba treapta de viteză apoi trimite un semnal pentru a duce energia către roți. Dacă ceva este defect, semnalul nu este trimis corect.