Top cele mai bune 7 SUV-uri hibride pe care le poți cumpăra în 2022

Autor: Adrian Somai 28 aug. 2022 Știri auto

SUV-urile sunt din ce în ce mai căutate pe piața europeană, cifrele de vânzări înregistrate în ultimii ani stând drept dovadă în acest sens. Atenția multor șoferi europeni din statele vestice s-a îndreptat însă în ultimul timp și către modelele echipate cu sisteme de propulsie electrificate, drept pentru care constructorii au început să aducă pe piață un număr tot mai mare de SUV-uri hibride.

Dacă te bate gândul să faci trecerea către un model de tip SUV plug-in hybrid și nu prea știi încotro să îți îndrepți atenția, am pregătit un top al celor mai bune șapte SUV-uri hibride pe care le poți cumpăra la această ora.

BMW X5 xDrive45e

BMW X5 este unul dintre acele modele pe care le recunoști imediat în trafic, chiar și atunci când îl vezi de la depărtare. Cu un design robust și care inspiră putere, X5 a devenit de-a lungul anilor unul dintre cele mai apreciate modele din segment. Versiunea plug-in hybrid a SUV-ului a ajuns pe piață în urmă cu trei ani, sub capota bolidului regasindu-se un sistem format dintr-o unitate pe benzină de 3.0 litri cu șase cilindri în linie și un propulsor electric. Împreună, cele două oferă 394 de cai putere și un cuplu maxim de 600 Nm.

Toyota RAV4 PHEV

Disponibil pe piața europeană de aproape doi ani, versiunea PHEV a lui RAV4 și-a câștigat deja aprecierea șoferilor interesați de acest segment de piață. Bolidul se poate lăuda cu un sistem plug-in hybrid capabil să livreze 306 cai putere și cu o autonomie electrică în regim mixt de până la 75 de kilometri. În mediul urban lucrurile stau și mai bine, autonomia electrică apropiindu-se de pragul de 100 de kilometri.

Volvo XC60 T6

XC60 a fost primul SUV de clasă medie din portofoliul constructorului suedez, devenind de-a lungul anilor cel mai vândut model Volvo, dar și cel mai vândut din SUV din clasa sa în Europa. Modelul plug-in hybrid se poate mândri cu o baterie nouă care conține un al treilea strat de celule, capacitatea sa crescând de la 11.6 la 18.8 kWh. În aceste condiții, autonomia electrică poate atinge acum până la 90 de kilometri cu o singură încărcare a bateriei.

BMW X3 xDrive30e

Al doilea model al producătorului bavarez din acest top este X3 xDrive30e, model echipat cu o unitate pe benzină cu capacitate de 2.0 litri și cu o baterie de 12 kWh. Autonomia electrică nu este chiar cea mai bună din segment însă, ba chiar din contră, fiind de numai 20 de kilometri, însă modelul german are avantajul spațiului și nivelului de confort oferit la interior.

Volvo XC90 Recharge T8

Nu puteam să vorbim despre XC60 T6 în acest top și să nu ne ducem cu gândul și la XC90 T8, un SUV hibrid care poate transporta până la șapte persoane. Sistemul plug-in hybrid pe care ni-l propune constructorul suedez este alcătuit dintr-o unitate de 2.0 litri capabilă să livreze 303 cai putere, alături de care regăsim o unitate electrică de 88 de cai putere. În aceste condiții, avem o putere totală de 390 de cai și o baterie de 11.6 kWh care asigură o autonomie electrică de 60 de kilometri.

Mercedes-Benz GLE 350de 4Matic

350de este unul dintre cele mai recente modele plug-in hybrid ce și-au făcut loc în portofoliul constructorului german. Promite însă multe din toate punctele de vedere, în special în ceea ce privește autonomia electrică de 100 de kilometri cu care se mândrește. Practic, dacă conduci mai mult în oraș, s-ar putea să nu ai nevoie să folosești prea des motorul diesel.

Peugeot 3008 Hybrid

Mergem mai departe și ne îndreptăm atenția și către modelele ceva mai accesibile din punct de vedere financiar, Peugeot 3008 fiind o variantă potrivită pentru cei care nu au posibilitatea să investească extrem de mult într-o mașină. Ultimul facelift a venit cu câteva îmbunătățiri semnificative la nivel de înfățișare pentru modelul constructoului din Hexagon, 3008 reușind chiar să atragă ceva priviri atunci când iese în trafic!

Sursa: Autocar


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: ProMotor


Adrian Somai
Adrian Somai
Am studiat cursurile Facultății de “Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori” din cadrul Academiei de Studii Economice București. Lucrez în presă de mai bine de cinci ani, colaborând de-a lungul vremii cu diverse publicații precum Ziarul de Sport, Cars.ro sau Manager.ro. Mi-a plăcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide