TOP 5 mașini premium SECOND-HAND pe care merită să dai 8.000 de EURO
Mașinile din clasa premium oferă dotări și echipamente net superioare, dar vin și cu un preț pe măsura dotărilor de confort. Totuși, există și alternative, iar aici vorbim de mașini second-hand. Am selectat câteva modele cu prețuri de maximum 8.000 de euro pentru cei ce caută o mașină premium la mâna a doua.
Segmentul premium este populat de modele de la cei mai cunoscuți producători auto, precum Mercedes-Benz, BMW sau Lexus. Aceste mașini oferă o experiență în plus cumpărătorilor, în special prin finisaje, dotări, dar și prin designul pe care îl au. Bineînțeles, toate aceste lucruri costă, fiind mașini care vor scoate din buzunarele clienților multe zeci de mii de euro, poate chiar și peste 100.000.
Pentru cei ce vor să se bucure de experiența premium, chiar și cu ajutorul unor modele mai vechi, noi am ales 5 modele premium second-hand pentru care merită să plătești 8.000 de euro. Toate mașinile pot fi găsite la vânzare pe Mobile.de.
Audi A6 Avant – 7.990 de euro
Generația C6 a sedanului de clasă mare de la Audi este deja bine cunoscută pe piața auto. Aceste mașini au venit atât sub formă de sedan, de break, ba chiar și în varianta Allroad, un break înălțat cu tracțiune integrală. Am ales un exemplar break fabricat în 2009, o mașină cu 172.500 de kilometri. Mașina este echipată cu faruri cu xenon, navigație, transmisie automată și pilot automat. În plus, este un model break, ceea ce înseamnă că veți avea spațiu în portbagaj pentru orice vacanță. De asemenea, acest exemplar este echipat cu motorul de 2.0 litri, pe motorină, ce dezvoltă 136 CP și care va fi destul de economic și prietenos cu impozitul.
Lexus RX 400h – 7.790 de euro
Poate că nu este la fel de popular în Europa precum este în Statele Unite, dar Lexus RX este un concurent redutabil pentru modele precum BMW X5 sau Mercedes-Benz ML. Cel pe care l-am găsit vine într-o configurație hibridă, fiind un RX 400h din anul 2008. Acest lucru înseamnă că avem de-a face cu un motor de 3,3 litri V6, dar cu ajutorul motoarelor electrice. În total, sistemul hibrid generează 270 CP, suficienți pentru a propulsa SUV-ul de 2 tone de la 0 la 100 km/h în aproximativ 7 secunde. Interiorul este finisat cu piele crem și ornamente din lemn, specifice perioadei. Cabina este în stare bună, chiar dacă a parcurs 249.523 de kilometri.
BMW Seria 3 E92 Cabrio – 7.900 de euro
Pentru că suntem în plin sezon estival, am inclus și o decapotabilă în lista noastră de mașini premium second-hand. Astfel, am ales un BMW Seria 3 Cabrio, celebrul E92. Spre deosebire de alte modele, nu este un cabrio clasic, cu plafon textil, ci are un hardtop retractabil. Exemplarul pe care l-am găsit este din anul 2011, are 218.000 de kilometri și este echipată cu motorul 2,0 litri, pe benzină, ce dezvoltă 143 CP. Propulsorul este legat la o transmisie manuală cu 6 trepte. Printre opțiunile mașinii se numără farurile cu xenon, interiorul din piele neagră, scaunele electrice, clima pe două zone și pilot automat.
Volvo S60 T6
În caz că ofertele de până acum nu vă satisfac nevoile pentru când vine vorba de putere sau sportivitate, ne îndreptăm atenția către un Volvo S60 T6 din anul 2011. De ce Volvo S60? Necunoscătorii ar putea spune că este doar un banal sedan, dar acesta este departe de a fi banal. Sub capota acestui S60 se ascunde un motor de 3,0 litri, cu 6 cilindri în linie, care produce nu mai puțin de 305 CP. Motorul este conectat la o transmisie automată cu 6 trepte, iar cei peste 300 CP sunt distribuiți către toate cele 4 roți prin intermediul sistemului de tracțiune integrală.
Exteriorul nu dă prea multe indicii cu privire la puterea motorului, iar interiorul arată foarte bine, chiar dacă mașina a parcurs în acești 12 ani 244.000 de kilometri.
Mercedes-Benz Clasa E Break (S211)
Puține branduri auto se pot lăuda cu o istorie atât de bogată și cu un portofoliu atât de complex precum Mercedes-Benz. De-a lungul timpului, producătorul german a vândut nenumărate modele, dar probabil că a atins un „sweet spot” prin Clasa E. Nici prea mare, nici prea mică, mai ieftină decât Clasa S, dar mai bine dotată și mai spațioasă decât Clasa C, modelul de clasă mare de la Mercedes-Benz lovește acolo unde trebuie. Am ales un exemplar din 2008, printre ultimele mașini produse din seria W211/S211 a Clasei E, un E220 CDI.
Mașina este echipată cu motorul de 2,2 litri pe motorină, în patru cilindri, și dezvoltă o putere de 170 CP. Motorul este conectat la transmisia automată 5G-Tronic care, după cum îi spune și numele, are 5 rapoarte.
Fiind o versiune break, dispune de un portbagaj foarte voluminos, printre cele mai mari din clasa sa, măsurând 690 de litri. De asemenea, interiorul este frumos configurat, cu piele maro și ornamente din lemn care arată bine, chiar și după 15 ani și 293.000 de kilometri.