Top 5 maşini de criză la Geneva 2009

Autor: Cosmin Iordache 09 mart. 2009 Știri auto

Este relativ simplu să intri în lupta low cost dacă ai un model de succes care a făcut istorie, dar care acum ar trebui să iasă la pensie. Îl poziţionezi ca o versiune distinctă, aşa cum a făcut Skoda cu Octavia Tour sau Opel cu Astra Classic, şi îl trimiţi pe pieţele emergente. Peugeot face însă mai mult cu 206+ şi îl aşează ca un model de tranziţie între istoricul 206 şi actualul 207.

Peugeot 206+ - Geneva 2009

Peugeot profită astfel de renumele lui 206, pe care îl susţine cu o doză de modernism de la 207, etalând un pachet echilbrat, dar totuşi ieftin. Se va întâlni cu Dacia Sandero, însă doar tangenţial, Peugeot 206+ urmând să coste în echipare de bază cam cât costă Sandero în cea de top. Dar reputaţia şi încrederea vesticilor legat de acest model, care s-a vândut în 5,6 milioane de unităţi, ar putea trage balanţa spre "leu".

Se cunosc deocamdată doar preţurile pentru Franţa: cel mai ieftin Peugeot 206+, în versiunea Urban cu motor de 1.1 litri şi 60 CP, urmează să coste 10.950 de euro. Preţurile se întind în Hexagon chiar până la 15.000 de euro.

Pagini: 1 2 3 4 5


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide