Top 10 mărci neatractive. Fără Made in Germany pe listă, plin de asiatice
J.D. Power (SUA) a făcut clasamentul APEAL (Automotive Performance, Execution & Layout). 70.000 de clienţi de modele-generaţie 2017 care şi-au cumpărat maşini cu 90 de zile în urmă au fost intervievaţi despre gradul de ataşament emoţional pe care îl au în raport cu maşina. Au răspuns la 77 de puncte, de la sentimentul pe care îl au când accelerează până la confortul şi luxul din maşină. Punctele totale pe care le poate obţine o marcă sunt 1.000. Cu cât mai mare, cu atât mai jos într-un top al ruşinii, adică o clasare mai bună decât cele care sunt pe primele locuri. Media a fost de 810 puncte. Iată top 10 al celor mai neatractive mărci în 2017, SUA.
10 şi 9 – GMC / KIA (egalitate, 808 puncte)
8 şi 7 – Buick şi Subaru
6 – Dodge şi Hyundai
5 – Mazda
4 – Toyota
3 – Jeep
2 – Fiat
1 – Mitsubishi (770 puncte)