Coeficientul atribuit fiecărie mărci, exprimat în milioane de USD/Euro, este calculat având în vedere mai multe criterii printre care: vânzarile mărcii în cadrul corporaţiei/concernului din care face parte (cum ar fi Audi în cadrul grupului Volkswagen-Porsche), notoritatea atât în domeniul din care face parte cât si în afara domeniului si alţi indici financiari.
Locul | Marca | Coeficientul | ||
Locul 6 | Volkswagen | 5.241 | ||
Locul 7 | Audi | 4.021 (+11%) | Audi a înregistrat cea mai spectaculoasă creştere anul acesta în rândul mărcilor de maşini. | |
Locul 8 |
Hyundai | 3.604 | ||
Locul 9 | Porsche | 3.423 | ||
Locul 10 | Lexus | 2.668 |
Ferrari, marcă nou intrată în top 100 mondial, este pe locul 11 în rândul mărcilor auto amenintând puternic Lexus. Căluţul cabrat, chiar dacă încă nu se află încă între primele zece branduri auto din lume în ceea ce priveşte valoarea acestora, şi-a făcut o intrare destul de spectaculoasă în topul 100 realizat de Interbrand. A reuşit să devanseze încă de la prima sa prezenţă în top nu mai puţin de 7 branduri, tot cu renume mondial, printre care şi FedEx (celebrul curier internaţional).
Un loc aparte îl are şi Harley Davidson cu un coeficient de 5.658 milioane euro (locul 50 în top 100). Harley Davidson nu doar că este cea mai puternică marcă de motociclete din lume dar este comparabilă şi cu locul 5 mondial din rândul măriclor auto, Ford.